cjohansen
Norbrygg-medlem
Like godt som pinnekjøtt dampa med vann. Kan ikke si jeg smakte noe særlig forskjellPinnekjøtt dampa i mørkt øl er forresten veldig godt.
Like godt som pinnekjøtt dampa med vann. Kan ikke si jeg smakte noe særlig forskjellPinnekjøtt dampa i mørkt øl er forresten veldig godt.
Enig, prøvde med bayer frå butikken. Burde kanskje prøve med noko kraftigare skytsLike godt som pinnekjøtt dampa med vann. Kan ikke si jeg smakte noe særlig forskjell
Det må prøves men da i egen kjele da det er kunn e som liker øl herPinnekjøtt dampa i mørkt øl er forresten veldig godt.
Det er merkelig nok til microen. Har en helt lik. Tenker du har micro med grillelementet. Denne skulle heve maten opp mot grillen.Vet ikke helt hva det hva det er, men ser jo fort hva det kan brukes til
Alt fra grilling til..
fant den nederst i en kjøkkenskuff
Det er merkelig nok til microen. Har en helt lik. Tenker du har micro med grillelementet. Denne skulle heve maten opp mot grillen.
Tror ingen - noensinne - har brukt disse til sitt tiltenkte formål...
Ditt formål er innertier
PS! Den er altfor høy for pinnekjøtt
Jeg trodde det var for å microe i to etasjer, men det har fungert fantastisk dårlig.
Metall og mikrobølger er vel ikke en heldig kombo?
Edit: etter min erfaring vel å merke.
Micro med grill bruker ikke micro-delen under grilling. Testen den i ny micro, og den gnistrer...
Den er vanvittig god når du kan skjære av flak og spise den renEn annen fundering: hvorfor i H oppbevare nugatti i fryseren?
Pinnekjøtt dampa i mørkt øl er forresten veldig godt.
Ja, men ganske salte.Stemmer! Men for guds skyld; bruk poteter som rist De blir sykt smoothe!
Jeg ELSKER Finn!!!
Ja, ikke @Finn Berger altså. Han er jo en veldig trivelig kar som det er hyggelig å dele et par tre øl sammen med.
Jeg mener selfølgelig Finn.no
Kjøpte på tirsdag et "Stort fint kjølehjørne. Aggregatet må skiftes da det ikke kjøler lengre."
Fikk det transportert hjem og montert med hjelp fra @1Morten .
Gav aggregatet en omgang med støvsuger og magisk banking her og der.
Kjøler som en klokke og skapet fylles nå opp av fat og flasker som har vansmektes i altfor varme boder i huset.
Vis vedlegget 41441
Så får vi se hvor lenge den magiske bankingen holder liv i aggregatet.
Uansett er 500,- for kjølehjørne + 85,- for en tube silikon "bærre heilt lækkert".
Koster jo rundt 30.000,- nytt.
Så da har jeg jo spart 29.415,- som jeg kan bruke på noe annet kult
Er kanskje litt usikker på akkurat det siste der
Har vel stjelt ideen rått fra deg...Og så synes jeg det er artig at du har samme whitboards som jeg har på siden av kjøleskapet.
Jeg ELSKER Finn!!!
Ja, ikke @Finn Berger altså. Han er jo en veldig trivelig kar som det er hyggelig å dele et par tre øl sammen med.
Jeg mener selfølgelig Finn.no
Kjøpte på tirsdag et "Stort fint kjølehjørne. Aggregatet må skiftes da det ikke kjøler lengre."
Fikk det transportert hjem og montert med hjelp fra @1Morten .
Gav aggregatet en omgang med støvsuger og magisk banking her og der.
Kjøler som en klokke og skapet fylles nå opp av fat og flasker som har vansmektes i altfor varme boder i huset.
Vis vedlegget 41441
Så får vi se hvor lenge den magiske bankingen holder liv i aggregatet.
Uansett er 500,- for kjølehjørne + 85,- for en tube silikon "bærre heilt lækkert".
Koster jo rundt 30.000,- nytt.
Så da har jeg jo spart 29.415,- som jeg kan bruke på noe annet kult
Er kanskje litt usikker på akkurat det siste der
Dersom det ikke er veldig stor flow ut, så er sjansen for at det fryser liten.Kan den aga flaska ligge på sia?
I så fall løser det mitt kjøleskaps problem