Norges største pol er Systembolaget i Strømstad. Der får du f. eks. Amundsen Apocalyptic Thunder Juice New England IPA til sv.kr. 26,90 i motsetning til n.kr. 55, 20 her hjemme...
Den grensa har jeg parkert på én flaske whisky.
Norges største pol er Systembolaget i Strømstad. Der får du f. eks. Amundsen Apocalyptic Thunder Juice New England IPA til sv.kr. 26,90 i motsetning til n.kr. 55, 20 her hjemme...
En pussig ting er at du får 2 kr i panteautomaten hjemme etter ølet er drukket.
Jeg bor ikke langt fra bryggeriet til Amundsen. Det er litt sykt at jeg må til Sverige for å få kjøpt ølet deres til anstendig pris....
Måtte bare nevne det.![]()
474,- med Norbrygg-rabatt.Eller så kan du brygge et 25 liters kit for 500 spenn![]()
Trutnet du fatet først?![]()
Noe skal man jo bruke pengene på. To flasker som jeg planlegger å «plaske» rundt et par uker tid. Deretter fylles fatet med Imp Stout ala DH6.
Trutnet du fatet først?
Det ser nytt ut.
nøyere gransking av dagens funn.
Et av de flotteste albumene noensinne laget! Grattis!!!Liten pause i en urban lørdag mens @medbryggeren ser på klær. Tid for en øl og en nøyere gransking av dagens funn.
Vis vedlegget 43322
Og så på dobbel picture disc.Et av de flotteste albumene noensinne laget! Grattis!!!
Noen må jo like det også?Hva er det med edderkopper og Hansa? Glassene jeg har stående ute i bryggeriet er effektive edderkoppfeller. De kommer seg inn, men ikke ut.
Tror det var i fjor høst jeg postet et bilde av tre glass med inntørka edderkopper, det var flest i Hansa-glasset. I dag la jeg merke til at det igjen var noen lik i glassene. Og jada, tre stk i Hansa-glasset, ingen i de andre, jeg har over 20 glass stående.
Så, hva er det med edderkopper og Hansa?
Vis vedlegget 43502 Vis vedlegget 43503