Marius K.
Norbrygg-medlem
Har gått distansen eit par ganger
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sykkel er og moro mellom disse.
Har gått distansen eit par ganger
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da hadde jeg iallefall brukt hjelm. Kan vel bli vinglete.Sykkel er og moro mellom disse.
Da hadde jeg iallefall brukt hjelm. Kan vel bli vinglete.
Da kom 50 liter «Humlehelvete» på fat, etter 2 døgns coldcrash.
Alle forholdsregler for å unngå oksygen i fatene. Først fylt dem med StarSan og trykket dette ut med CO2, deretter overført mellom fatene til det kom øl ut av sikkerhetsventilen.
«Rullekarbonerte» det lille fatet litt, slik at jeg kan smake allerede i morgen - når hverdagene er over.
Sykkel er for å ha noe å klamre seg fast til ... når du går. Fremdeles lurt med hjelm.Da hadde jeg iallefall brukt hjelm. Kan vel bli vinglete.
Da kom 50 liter «Humlehelvete» på fat, etter 2 døgns coldcrash.
Alle forholdsregler for å unngå oksygen i fatene. Først fylt dem med StarSan og trykket dette ut med CO2, deretter overført mellom fatene til det kom øl ut av sikkerhetsventile
Du har ikke gjort dette selv, skjønner jeg. Man fyller Starsan helt til topps før man setter lokket på. Det finnes ingen lomme!Lommen vil være fylt med oksygen og kunne blande seg med CO2 en tilfører fatet.
Du setter det ned i starsan på høykant og snur det under vann. Det er virkelig ikke veldig vanskelig.
Komiske Ali?
Corona-rage!Det var da voldsomt. Skulle nesten tro at man ikke ville ha råd man på forhånd ikke har bedt om her inne! /s
Du har ikke gjort dette selv, skjønner jeg. Man fyller Starsan helt til topps før man setter lokket på. Det finnes ingen lomme!