Hva er de syv slag?
Hva er de syv slag?
Er ikke Angostura produsenten?Angosturaen er ikke Angostura men en Rom?
Blandet sammen med denne ;-)Er ikke Angostura produsenten?
Supert bilde.Fikk bilde av hjemmebrygget mitt på trykk i nyeste utgave av Zymurgy, medlemsbladet til American Homebrewers' Association.
Vis vedlegget 54981
Ja, jeg var fornøyd med bildet da jeg la det ut på egen Instagram-konto i september, og tenkte det kunne være verdt et forsøk å sende det inn til magasinet også. Proudly representing Norway!Supert bilde.
Litt stolt kanskje?
Er det egentlig lov?Coop Extra har tilbud på juleøl Vis vedlegget 55143
Interessant spørsmål. Men så lenge de ikke markedsfører det som tilbud, så er det kanskje innenfor å senke marginene?Er det egentlig lov?
§ 8-12. Forbud mot omsetning med rabatt
Helsedirektoratet.no retter seg mot deg som arbeider innen helse- og omsorgstjenesten.www.helsedirektoratet.no
Det er nok der det ligger, tilbud på alkohol er ikke lov, men butikken bestemmer selv hvilken fortjeneste de beregner og kan forandre prisen.Interessant spørsmål. Men så lenge de ikke markedsfører det som tilbud, så er det kanskje innenfor å senke marginene?
Jeg tenkte på det samme da jeg skrev mitt innlegg. Det var i 2004, og da grep myndighetene inn og sa at de ikke fikk lov til å selge med tap, om jeg husker rett.Det er nok der det ligger, tilbud på alkohol er ikke lov, men butikken bestemmer selv hvilken fortjeneste de beregner og kan forandre prisen.
Til en viss grad. For noen år siden var det priskrig på Tuborg i butikkene, tror det var Rema 1000 som begynte. Det gikk så langt at staten rykket inn og satte en minstepris. Hvis jeg ikke husker feil var det 9,- pr flaske.
Jeg tenkte på det samme da jeg skrev mitt innlegg. Det var i 2004, og da grep myndighetene inn og sa at de ikke fikk lov til å selge med tap, om jeg husker rett.