Finn Berger
Moderator
Uten å ha sjekka så innbiller jeg meg at det der ikke er lov.Vår lokale nærbutikk har fatta det... ingen grunn til å kaste brukbare varer og flaskene er jo ypperlige til neste RIS
Vis vedlegget 55474
Uten å ha sjekka så innbiller jeg meg at det der ikke er lov.Vår lokale nærbutikk har fatta det... ingen grunn til å kaste brukbare varer og flaskene er jo ypperlige til neste RIS
Vis vedlegget 55474
Samme jeg lurte på, men så COOP gjorde noe lignende tidligere i januar.. Kan muligens være et smutthull i loven som skiller på datovarer og tilbudsvarer? Jeg kommer okkesom ikke til å angi nærbutikken minUten å ha sjekka så innbiller jeg meg at det der ikke er lov.
Annet enn her.Jeg kommer okkesom ikke til å angi nærbutikken min
Finner du ut hvor jeg bor og hva nærbutikken heter her da?Annet enn her.
Sikkert, hvis jeg hadde giddi. Men det gjør jeg jo ikke.Finner du ut hvor jeg bor og hva nærbutikken heter her da?
Syns nå at den prislappen så veldig Photoshoppa ut?Vår lokale nærbutikk har fatta det... ingen grunn til å kaste brukbare varer og flaskene er jo ypperlige til neste RIS
Vis vedlegget 55474
Nei...den er faktisk ikke det...Syns nå at den prislappen så veldig Photoshoppa ut?
Blitt litt kjeft å få i heimen også, har vært noen bæsjebleier som har gått meg hus forbi, så luktesansen har nok også tatt seg en ferieHei! Flott kegerator
Synd at du mistet smakssansen, men den kommer sikkert sterkere tilbake!
Blandet du 1318 og Verdant for å få bedre utgjæring enn med 1318 alene?
Har vært inne på tanken å blande WLP095 og Verdant med den hensikten.
Syntes samme øl med bare 095 har noe mer enn bare Verdant men Verdant gjærer samme vører lengre ned, så jeg vil ha det beste fra begge.
Eller så må jeg finne en helt ny gjær..
Nei, det er det ikke!Og så er det helt sikker placebo å mene at man smaker forskjell på 1.013 og 1.018
Fin Bob bourbon, selv om bourbon aldri kommer til å bli favoritten, så måtte den i hus.
Fin Bob bourbon, selv om bourbon aldri kommer til å bli favoritten, så måtte den i hus.
Det var jo tross alt Bob...
Ja. Såklart, er man disipel så følger man blindt...Jeg forsto ikke helt fikk du tak i Heavens Door Bourbon, og var den god?
Det var jo tross alt Bob...