Hvordan ser det ut på innsiden?
8mm ut fra shank og overgang til 6,35mm.Hvordan ser det ut på innsiden?
Skal gjøre det samme selv.
Jeg vet ikke, men overgang fra mindre lumen til større er kanskje ikke anbefalt? Det vil jo bli et trykkfall med frigjøring av CO² etter overgangen til 8mm slange.Funker greit men syns det spruter litt ut av kranen med en gang jeg åpner den.
Har overgang fra tynn slange til større på piknik kranene å har aldri hatt det samme der.Jeg vet ikke, men overgang fra mindre lumen til større er kanskje ikke anbefalt? Det vil jo bli et trykkfall med frigjøring av CO² etter overgangen til 8mm slange.
Noen med erfaring kan kanskje si noe mer om dette.
Lumen? Det er en måleenhet for lys...Jeg vet ikke, men overgang fra mindre lumen til større er kanskje ikke anbefalt? Det vil jo bli et trykkfall med frigjøring av CO² etter overgangen til 8mm slange.
Noen med erfaring kan kanskje si noe mer om dette.
Det er nok lyst øl....Lumen? Det er en måleenhet for lys...
Hvor stor er den "nye" fryseren i liter (sånn ca)? Må se på å droppe ølskapet mitt til fordel for en Keezer.Forrige helg streika keezer’n. Fryser som sto igjen fra forrige eier, sannsynligvis fra byggeåret, (1982). Så den rakk å runde 50.
Fikk tak i en ny (brukt) på finn.no på tirsdag, bygde ny ramme, og innstallerte kraner i dag. Før hadde jeg plass til 4 hele og 2 halve fat. Nå; 6 hele (med god plass i høyden), 2 halve, og om jeg kjøper noen av de «tynne» fatene får jeg lurt inn 2 til.
Vis vedlegget 59806
Vis vedlegget 59807
Hm, i mitt yrke er lumen innvendig diameter, trodde det brukes på slanger også?Lumen? Det er en måleenhet for lys...
En lærer stadig noe nytt. Min viten om lumen har bare med lys å gjøre.Hm, i mitt yrke er lumen innvendig diameter, trodde det brukes på slanger også?
Trodde jeg og ... https://sml.snl.no/lumen_-_medisinEn lærer stadig noe nytt. Min viten om lumen har bare med lys å gjøre.
Min definitive anbefaling er å gå etter indre mål, (br x dy x hø), ikke liter, når du skal skaffe deg keezer. Jeg har én liten firkanta, som rommer akkurat 4 x 19l fat, (men kun fordi jeg har bygd en 12 cm høy krage øverst).Hvor stor er den "nye" fryseren i liter (sånn ca)? Må se på å droppe ølskapet mitt til fordel for en Keezer.
Se der ja, den medisinske betydningen står til og med først, før lysstyrkebetydningen.Trodde jeg og ... https://sml.snl.no/lumen_-_medisin
Og helst ikke har vært med Hurra Torpedo på turnéog få noe som ikke ser ut som det har gått 16 runder med Mike Tyson![]()
lux er lumen per m² - lumen forteller hvor mye lys som kommer ut av en kilde, lux forteller hvor mye lys det er et sted.Se der ja, den medisinske betydningen står til og med først, før lysstyrkebetydningen.
Men tydeligvis ikke vanlig å bruke for kunstige slanger og rør, kun biologiske
Er det ikke forresten mest vanlig å bruke lux for lysstyrke?
Da lærte jeg også noe nyttHm, i mitt yrke er lumen innvendig diameter, trodde det brukes på slanger også?