Petter Mandt
Norbrygg-medlem
Jaaa .. neste runde kjører jeg nok vakuum.Sant? Hvorfor? Vakuum er jo så kjekt.
Jaaa .. neste runde kjører jeg nok vakuum.Sant? Hvorfor? Vakuum er jo så kjekt.
Det er godt å høre at det finnes personligheter der ute, som plutselig bare må få ting gjort, og gjør det
Ja, satte bare en kort skrue gjennom båndet og inn i sideveggen. Har skjønt det sånn at det er bakveggen man helst bør unngå å ta hull på.Det er godt å høre at det finnes personligheter der ute, som plutselig bare må få ting gjort, og gjør det
Et lite spørsmål rundt festebånd, skrudde du det fast gjennom veggen?
Sliter litt med egen løsning i skapet, og trenger litt inspirasjon, før flasken velter ut på gulvet og knuser manometeret for andre gang.
Mitt problem er at flasken ikke kan stå oppreist, men ligger diagonalt mot bakveggen.Jeg har bare satt en passende smal planke innerst i det nederste sporet. Ikke så bred at den tar noe av plassen til fatene, men det blir en fin flat flate å sette gassflaska på. Hvis du vil sikre den bedre kan du vel sikkert bare skru ned et vinkeljern i treplata og sikre gassflaska inntil om du ikke vil skru i veggen.
Da er ribba trukket i vann, og skal få kose seg i bryggeriet i 3-4 ukerNå dumper butikkene julematen! 50% på ribbe på Rema. Så da lages det bacon:
Vis vedlegget 60139
Her må vi nesten få en forklaring på hva vi ser på
Et bilde inn i refraktometeret, og bilde av avtapping.Hop spider i gjæringskaret?
Liker ideen
Du får vel filtrert bort det meste av humla, kanskje. Men det funker vel i begrensa grad når det gjelder break-materialet - om du bryr deg om det, da.Hvordan hadde det vært å bruke humlefilter som sil fra kokekjele til gjæringskar?
Innbiller meg at det hadde funket utmerket, og bedre enn det den er tiltenkt
Det er veldig finmasket, og vil gå tett svært raskt av humle.Hvordan hadde det vært å bruke humlefilter som sil fra kokekjele til gjæringskar?
Innbiller meg at det hadde funket utmerket, og bedre enn det den er tiltenkt
Det var så klart noe annet med Thorleif Haug. Men ...Skikkelig vintersport? Vet ikke hva som er så skikkelig med sammenrasket kunstsnø, fellesstart hvor feltet er samlet i en mil og reklame hvert femte minutt. Vet ikke hvor lenge jeg gidder se på dette mer
Stream i ettertid og spol forbi reklamen.@loebrygg Reklamen kunne jeg sjølsagt greidd meg uten, ja. Savner den tida da NRK hadde hånd om dette.
Det gjør jeg jo. Men reklamen dekker over mye av det som var sjarmen med de gode sendingene.Stream i ettertid og spol forbi reklamen.