Petter Mandt
Norbrygg-medlem
Da er ribba trukket i vann, og skal få kose seg i bryggeriet i 3-4 ukerNå dumper butikkene julematen! 50% på ribbe på Rema. Så da lages det bacon:
Vis vedlegget 60139
Sist redigert:
Da er ribba trukket i vann, og skal få kose seg i bryggeriet i 3-4 ukerNå dumper butikkene julematen! 50% på ribbe på Rema. Så da lages det bacon:
Vis vedlegget 60139
Her må vi nesten få en forklaring på hva vi ser på
Et bilde inn i refraktometeret, og bilde av avtapping.Hop spider i gjæringskaret?
Liker ideen
Du får vel filtrert bort det meste av humla, kanskje. Men det funker vel i begrensa grad når det gjelder break-materialet - om du bryr deg om det, da.Hvordan hadde det vært å bruke humlefilter som sil fra kokekjele til gjæringskar?
Innbiller meg at det hadde funket utmerket, og bedre enn det den er tiltenkt
Det er veldig finmasket, og vil gå tett svært raskt av humle.Hvordan hadde det vært å bruke humlefilter som sil fra kokekjele til gjæringskar?
Innbiller meg at det hadde funket utmerket, og bedre enn det den er tiltenkt
Det var så klart noe annet med Thorleif Haug. Men ...Skikkelig vintersport? Vet ikke hva som er så skikkelig med sammenrasket kunstsnø, fellesstart hvor feltet er samlet i en mil og reklame hvert femte minutt. Vet ikke hvor lenge jeg gidder se på dette mer
Stream i ettertid og spol forbi reklamen.@loebrygg Reklamen kunne jeg sjølsagt greidd meg uten, ja. Savner den tida da NRK hadde hånd om dette.
Det gjør jeg jo. Men reklamen dekker over mye av det som var sjarmen med de gode sendingene.Stream i ettertid og spol forbi reklamen.
Hva skjedde i 1969?Dette bildet er postet i feil tråd. Skulle vært i «Grusomme bilder»
Bill merk. «Tannlegeskrekk siden 1969»
SkoletannlegenHva skjedde i 1969?
Siden jeg vurderer en sur milkshake neipa med pasjonsfrukt, og oppdaget at det finnes et par varianter på polet tok jeg sjansen. Sikkert litt gamle siden prisen er senket en del.Det var både litt nytt og gammelt som fristet på nærpolet i dag, men pent lite i bestillingsutvalget
Tror faktisk ikke jeg gidder bestille no denne gang
Vis vedlegget 60275
Så også at Arrogant Bastard var kommet inn