Deilige bilder!!!

Hvordan hadde det vært å bruke humlefilter som sil fra kokekjele til gjæringskar?
Innbiller meg at det hadde funket utmerket, og bedre enn det den er tiltenkt
 
Hvordan hadde det vært å bruke humlefilter som sil fra kokekjele til gjæringskar?
Innbiller meg at det hadde funket utmerket, og bedre enn det den er tiltenkt
Du får vel filtrert bort det meste av humla, kanskje. Men det funker vel i begrensa grad når det gjelder break-materialet - om du bryr deg om det, da.
 
Skikkelig vintersport? Vet ikke hva som er så skikkelig med sammenrasket kunstsnø, fellesstart hvor feltet er samlet frem til 100 meter før mål og reklame hvert femte minutt. Vet ikke hvor lenge jeg gidder se på dette mer
Måtte bare få ut litt frustrasjon over dagens langrenn
 
Sist redigert:
Skikkelig vintersport? Vet ikke hva som er så skikkelig med sammenrasket kunstsnø, fellesstart hvor feltet er samlet i en mil og reklame hvert femte minutt. Vet ikke hvor lenge jeg gidder se på dette mer
Det var så klart noe annet med Thorleif Haug. Men ... :)

Nei, der er jeg djupt uenig med deg.
 
Det var både litt nytt og gammelt som fristet på nærpolet i dag, men pent lite i bestillingsutvalget
Tror faktisk ikke jeg gidder bestille no denne gang

Vis vedlegget 60275
Siden jeg vurderer en sur milkshake neipa med pasjonsfrukt, og oppdaget at det finnes et par varianter på polet tok jeg sjansen. Sikkert litt gamle siden prisen er senket en del.
Screenshot_2023-01-12-19-10-32-75_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Screenshot_2023-01-12-19-08-41-93_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Så også at Arrogant Bastard var kommet inn og Ægir sin Nordic Vibe.
 
  • Wow
Reaksjoner: Mc.
Så også at Arrogant Bastard var kommet inn

Bestilte denne, men den ble fjernet fra bestillingen og kunne ikke leveres....
Synd da den er så sykt god.

Fikk disse da
IMG-4528.jpg
 
Tilbake
Topp