PetterL
Norbrygg-medlem
Bildet er misvisende! Det er ikke så beint fram å få til en perfekt Hefeweissen!
Bildet er misvisende! Det er ikke så beint fram å få til en perfekt Hefeweissen!
Plukka 20kg, resten går til syltetøy, smoothies osv. Lambic Framboise er da snadder?Håper du skal bruke litt til no annet og. For meg er det litt skrekken hvis alle de gode bæra blir surøl
Misundelig på de bøttene! Husk å ikke kjøre for lang kontaktid hvis du tar med skinnet på bæra. Da blir det astringent. 10kg burde holde til 30lPlukka 20kg, resten går til syltetøy, smoothies osv. Lambic Framboise er da snadder?
Om bilde av regnvær hører under "deilige bilder" er vel grunnlag for diskusjonHere comes the rain again
Vis vedlegget 63313
Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige markiser…Om bilde av regnvær hører under "deilige bilder" er vel grunnlag for diskusjon
Hei Hallstein.Har brygget øl lenge, men har gått litt lei i de siste par åra.
Trykksatt gjæring har satt i gang interessen noe igjen det siste året, men var ingen stor fan av kegland-kvaliteten på fermzilla-tanken jeg kjøpte.
Gikk derfor på en smell hos brewshop. Mangler et par fittings før jeg setter i gang første batch, men dette tror jeg blir morsomt! (fy den som mener utstyr ikke setter i gang interessen og motivasjonen igjen! )
Vis vedlegget 63336
4 fat bør holde en liten tur
Tja, føler meg ikke sikker, 1 helg, 20 ølglade personer, 76 liter øl, time will show4 fat bør holde en liten tur