Deilige bilder!!!

Ble en liten shopping tur her også i dag:
20230713-180511-001.jpg


Ipaen og Two Captains til Nøgne Ø var såpass ferske at dem måtte bli med hjem.
Ellers diverse nyheter.
 
Sommer 2023
Klippet plen og sti fra parkeringen, forbi hytta og helt ned til kaien. Klippet rosehekkene. Tatt ut den lille båten som jentene ville ro med før motor monteres. Koker krabbe i kveld.
Meldt regn i morgen, så dagen må nytes med en øl i solen, en Sommerdag i 2023
1689337012132.jpeg
 
Har brygget øl lenge, men har gått litt lei i de siste par åra.
Trykksatt gjæring har satt i gang interessen noe igjen det siste året, men var ingen stor fan av kegland-kvaliteten på fermzilla-tanken jeg kjøpte.
Gikk derfor på en smell hos brewshop. Mangler et par fittings før jeg setter i gang første batch, men dette tror jeg blir morsomt! (fy den som mener utstyr ikke setter i gang interessen og motivasjonen igjen! :p)

IMG_4358(1).jpg
 
Har brygget øl lenge, men har gått litt lei i de siste par åra.
Trykksatt gjæring har satt i gang interessen noe igjen det siste året, men var ingen stor fan av kegland-kvaliteten på fermzilla-tanken jeg kjøpte.
Gikk derfor på en smell hos brewshop. Mangler et par fittings før jeg setter i gang første batch, men dette tror jeg blir morsomt! (fy den som mener utstyr ikke setter i gang interessen og motivasjonen igjen! :p)

Vis vedlegget 63336
Hei Hallstein.
Godt å se deg tilbake på både forum og i ditt bryggeri. Minnes mange gode og interessante tråder fra deg i forrige runde.
Ser også at du har plass til fem ekstra gjæringskar, noe som tyder godt.
Gikk selv nylig fra tre kjeler og over på en G40 (i tillegg, naturligvis).
‘Bling’ og utstyr skaper en ny type glede, som kan vekke den gamle, til ny kjærlighet
 
Tilbake
Topp