Deilige bilder!!!

Osso Bocko

Skal du ha i tomat eller dropper du da det?
Jeg tror jeg ville droppet det mtp. det mørke øllet

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noke en ølrelatert aften....
Brygger flere øl i serien livsfaser til min brors store fest. Tappet om de to utgavene av Studenten som nå er blendet i et 40 liters Corneliusfat.
Deretter tappet jeg Solsnu (brors bursdag 21.12) på et 20 liters fat, og resten på flasker. Og til slutt måtte Lucky Jan flaskene få etikett mens jeg så på siste episode av 'Oz and Hugh Raise the Bar'.ImageUploadedByTapatalk1454797161.169999.jpg

Noke en ølrelatert aften....
Brygger flere øl i serien livsfaser til min brors store fest. Tappet om de to utgavene av Studenten som nå er blendet i et 40 liters Corneliusfat.
Deretter tappet jeg Solsnu (brors bursdag 21.12) på et 20 liters fat, og resten på flasker. Og til slutt måtte Lucky Jan flaskene få etikett mens jeg så på siste episode av 'Oz and Hugh Raise the Bar'.Vis vedlegget 23122
40 liters corneliusfat? Hvor får man tak i slike?

Hvem er Jan?
Staro har rett. Det er ett av to fornavn til storebror, og det passet bra på etiketten :)
Brygger 'livsfaser': Solsnu (fødsel), Ett-årsdagen, Brødre, Kapteinen (Lucky Jan), Studenten (dobbelbatch i 40L), og den siste Gift / Tøffel... litt usikker

Tilbake
Topp