BjarteM
Norbrygg-medlem
Dr Michelsen på tur. Sydkoster.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvordan funker det med hjemmebrygg i bølger?
Fersk seilbåteier lurer
Dr Michelsen på tur. Sydkoster.
Det jeg hadde med var ikke flaskekarbonert, og derav uten bunnfall, så de var klare og fine. Det største problemet var vel tomkassen som fløy litt rundt i lugaren når vinden var opp mot 10 m/s. Hadde også noe kjøpeøl, med bunnfall, men de også tålte bølger og krenging fint.Hvordan funker det med hjemmebrygg i bølger?
Fersk seilbåteier lurer
Enig, helt sluttet å fjerne etiketter. Spanderer de kronene det koster med nye flasker.Etter en ettermiddag med mye banning og alle triks i boka, så gikk 60-70 flasker i ulik valør direkte til Vesar.
BryggSelv neste.
Etikettlim = sikringsbrudd
Dette er et deilig bilde. Dette er min belønning etter fire år på høyskolen endelig ferdig. Med B på bachelor feirer jeg med en Nøgne Ø Dark Horizon v4 som har stått tre år på lagring i skapet. Fy flate, den er god. Og farlig letttdrikkelig til å være 16%.Vis vedlegget 25422
GratulererDette er et deilig bilde. Dette er min belønning etter fire år på høyskolen endelig ferdig. Med B på bachelor feirer jeg med en Nøgne Ø Dark Horizon v4 som har stått tre år på lagring i skapet. Fy flate, den er god. Og farlig letttdrikkelig til å være 16%.Vis vedlegget 25422