Deilige bilder!!!

fthing skrev:
qu7y2yru.jpg

Dagens fangst. Sweeeeeet! :)

Nice! Har smakt alle bortsett fra øllen fra Napa Smith.. Mye godt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har fylt opp ei hylle på kjølerommet med den første batchen til sommerens store gardenparty, 100 års lag, kona 40 og svigermor 60. Det er en PA på vei også.
 
Kanskje ikke 100% ølrelatert, men det er deilig.

20140516_204737_zpswcvhdaxm.jpg



Vestkyst klone, første flasken med wlp007 jeg har smakt. Hadde en flaske med us-05 for noen dager siden. 007 var å foretrekke for min del :)
 
urudeda9.jpg


En lang samlingspeeiode er i ferd med å konkluderes. Tre små kinaforsendelser til så kan man starte på HLT/HERMS- og styringsskapprosjekt. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Første bryggerioppdatering skjedde i går. 78liters-kjele, nytt gjæringskar, kran med nippel, slange, refraktometer og litt attåt! Nå mangler bare regulator, pumpe og gassbrenner så er det klart for mye mer øl!! :D
 
Beer-can-chicken på min nye Weber. Eit par desiliter Guiness i ein rustfri kopp opp i rattataen på kyllingen og ein god time på indirekte grilling. Kjøtet ramla nesten av av seg sjølv og blei saftig og fin. Sjekk det ut på youtube.20140605_180428.JPG
 
image.jpg

Ahh , jobb reise til Belgia har sine fordeler!
Veldig spent på smaken. Noen med erfaringer med Blond varianten? Må nok vente noen uker med å åpne de etter den røffe ristingen de fikk på flyturen hjem...
Fått kontakt med en som kan skaffe meg noen flasker til med WestVleteren neste gang jeg kommer :D til monkepris...
 
Jeg kan ikke se bildet til Bard_B, det er rett og slett for lite?

Er det bare hos meg eller er det noe feil med bildet?
(Tenker på om det har noe med det nye forumet å gjøre)
 
Jeg kan ikke se bildet til Bard_B, det er rett og slett for lite?

Er det bare hos meg eller er det noe feil med bildet?
(Tenker på om det har noe med det nye forumet å gjøre)
Trykk på bildet for å blåse det opp, er forøvrig Westvleteren flasker. Anbefaler å smake de i rekkefølge, med blond først
 
Da var det bare min pc som ikke ville laste det inn når jeg trykte på det isted, men, bildet som vises på forumet er uansett veldig lite i forhold til bildet over:/
 
Tilbake
Topp