Deilige bilder!!!

Vet ikke om den hører hjemme i deilige eller grusomme bilder..
iOS 26 beta

IMG_8494.png

Vedlegg

• IMG_8517.png
    IMG_8517.png
    5,9 MB · Sett: 11
Sist redigert:
Etter en trivelig "ølfestival" i garasjen forsvant det 125 liter øl. 5 tomme fat og noen som snart er tom.
Det gir mulighet for å brygge framover.
Endelig.

Vedlegg

• IMG20250811160819-picsay.jpg
    IMG20250811160819-picsay.jpg
    173,8 KB · Sett: 22
Når man har hatt en alkoholfri lørdag, må man kunne unne seg tre små glass til søndagsmiddagen, inkl. prepp (+ dessert). ‘Fant’ en flaske god Riesling i kjøleskapet nede som ble kjøpt for to-tre år siden - uklart hvorfor…
Ingen planer om gjester til sjømat med det første, så da ble det 450 gr grillribbe, 50 gr Parmesan, 50 gr pasta i Fritert tomatsaus og én grillet hvitløk. Tre serveringer - til bare meg :)
Det ble naturligvis pasta til overs…
Resten av vinen er planlagt for morgendagens risotto.
Happy days
IMG_5068.jpeg

For ett par uker sida kom jeg over ei oppskrift jeg brygga i mars 2021, Pilsner Urquell. Tenkte att den bør jeg kanskje gjøre opp igjen. I dag var jeg en tur i byen, rusla gågata. Ja nettop verdens fineste gågate ja. Gikk innom FRETEX for en kikk. Der sto det jammen en ølseidel og ropte til meg. Dette må da være et tegn, ett tegn fra oven kanskje ? ;)

Vedlegg

• 20250821_193018.jpg
    20250821_193018.jpg
    449,8 KB · Sett: 23
For ett par uker sida kom jeg over ei oppskrift jeg brygga i mars 2021, Pilsner Urquell. Tenkte att den bør jeg kanskje gjøre opp igjen. I dag var jeg en tur i byen, rusla gågata. Ja nettop verdens fineste gågate ja. Gikk innom FRETEX for en kikk. Der sto det jammen en ølseidel og ropte til meg. Dette må da være et tegn, ett tegn fra oven kanskje ? ;)

Hvordan ser den oppskriften ut?
Fomler med noe selv

Tilbake
Topp