Bård Mathisen
Norbrygg-medlem
Det kan brukes på to måter. Høyt eller lavtHvorfor er det stativet så høyt egentlig? Det er jo ikke noe tappemulighet i bunnen?
Det kan brukes på to måter. Høyt eller lavtHvorfor er det stativet så høyt egentlig? Det er jo ikke noe tappemulighet i bunnen?
Nei, det er et godt spørsmål. Det følger med flyteball, så alt er rigga for å skje gjennom lokket. Du kan snu stativet, da blir det vel omtrent akkurat så høyt som du trenger. Pga utformingen av kjøleskapet mitt trenger jeg litt høyde for å klarer den "boksen" uten å dulte borti døra, men det kunne fint vært litt lavere.Hvorfor er det stativet så høyt egentlig? Det er jo ikke noe tappemulighet i bunnen?
Nei, jeg bare lurte. Ikke så viktigLitt vanskelig å måle nå som den er i bruk. Hur så?
Det er mulig. Husker ikke helt hva jeg målte og ikke, men nå er den klippet... Skal måle og se litt når dette ølet er ferdig, mulig jeg må anskaffe en tilNei, jeg bare lurte. Ikke så viktig
Men første tanke er at jeg ville satt den andre veien, altså at den står opp-ned? Kanskje du bare trenger å bygge en liten plattform i bunn for å løfte tanken opp og klar av "boksen"
Jammen bra de bare bruker det til å lage julekalender til far.2. Søndag i advent. Har fått julekalender av jentene mine. Heldigvis har de store halvbrødre
Vis vedlegget 75652

Denne er god.Imponert. Har ikke smakt denne før, så den skal nytes før kveldens julebord. Gleder meg.
Vis vedlegget 75684
3787, er det Westmalle? For den gjæra vil ut på tur uansett.Velger å mene at dette er et deilig bilde.
7.5 liter vørter i et 12 liters kar ble for trangt for wyeast 3787.
Mørk belgisk session øl på ca 3 %.
Med bittelitt demarasukker og candisirup.
Vis vedlegget 75699
Det er det, ja. Veldig fylt av utferdstrang3787, er det Westmalle? For den gjæra vil ut på tur uansett.