Deilige bilder!!!

Startet på Holte sin bok for en dag siden. Ferdig etter to. Klarte ikke helt å legge den fra meg. De to første delene er utrolig gode. Del tre er tynnere, men ‘løsningen’ ligger vel i hans neste bok ‘Alternativt statsbudsjett ‘. Mulig jeg må kjøpe ekstra julegave til meg selv i morgen
1766536685537.jpeg

Startet på Holte sin bok for en dag siden. Ferdig etter to. Klarte ikke helt å legge den fra meg. De to første delene er utrolig gode. Del tre er tynnere, men ‘løsningen’ ligger vel i hans neste bok ‘Alternativt statsbudsjett ‘. Mulig jeg må kjøpe ekstra julegave til meg selv i morgen
Vis vedlegget 75897
Han har vel fått rimelig mye pepper fra andre økonomer for den der.

Han har vel fått rimelig mye pepper fra andre økonomer for den der.
Som med alt, må du lese og gjøre deg opp egne meninger. Utrolig mye god fakta m/referanser som ikke kan bortforklares. Siste kapittelet er litt tynnt.

Latterliggjøring er også enklere enn selvransakelse.

Boken anbefales uansett

Som med alt, må du lese og gjøre deg opp egne meninger. Utrolig mye god fakta m/referanser som ikke kan bortforklares. Siste kapittelet er litt tynnt.

Latterliggjøring er også enklere enn selvransakelse.

Boken anbefales uansett
Kritikken gikk vel nettopp mye på uetterrettelig bruk av fakta.

Men vi bruker ikke jula på å diskutere dette:). Jeg har uansett ikke kompetanse på feltet; jeg bare hører hva fagfolk sier. Og så får man vurdere hvem som virker mest troverdig.

Sist redigert:
Tilbake
Topp