Sterke saker, den groggen: 100%
Alltid kostnadseffektivt med 100% spritSterke saker, den groggen: 100%!
Både egg og tomatpuré? Da kan jula bare komme.Fikk perfekt plass til øl og mat og fat i dag![]()
Hva skal du med all den matenFikk perfekt plass til øl og mat og fat i dag![]()
Den til venstre kunne passet på flere av oss
Du er inne på no der. Hadde ikke vært for den kunne jeg like gjerne investert i 12 liters fat med en gang og fjerna en hylle..Hva skal du med all den maten![]()
Jeg kjøpte opprinnelig 10. Det eneste jeg har brukt dem til så langt… er gaverTakk for dråpeteller @msevland
Happy Macro Monday og God Jul!
Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til ennå, men finner kanskje på no
![]()
Merry christmas! Shitter was full!Med svoger Eddie i hus ønskes det dere alle ei riktig god jul
Vis vedlegget 75896
Han har vel fått rimelig mye pepper fra andre økonomer for den der.Startet på Holte sin bok for en dag siden. Ferdig etter to. Klarte ikke helt å legge den fra meg. De to første delene er utrolig gode. Del tre er tynnere, men ‘løsningen’ ligger vel i hans neste bok ‘Alternativt statsbudsjett ‘. Mulig jeg må kjøpe ekstra julegave til meg selv i morgen
Vis vedlegget 75897
Som med alt, må du lese og gjøre deg opp egne meninger. Utrolig mye god fakta m/referanser som ikke kan bortforklares. Siste kapittelet er litt tynnt.Han har vel fått rimelig mye pepper fra andre økonomer for den der.
Kritikken gikk vel nettopp mye på uetterrettelig bruk av fakta.Som med alt, må du lese og gjøre deg opp egne meninger. Utrolig mye god fakta m/referanser som ikke kan bortforklares. Siste kapittelet er litt tynnt.
Latterliggjøring er også enklere enn selvransakelse.
Boken anbefales uansett
Vel fagfolk sier forskjellige ting, hvorfor du bare har fått med deg kritikk kan bare du svare på.jeg bare hører hva fagfolk sier.