Deler fra homebrewstuff er ikke som de annonserer..

Jeg bestilte i midten av desember 5 stk gass ut koblinger og 5 stk øl ut koblinger fra de i Ball lock typen. de kom i posten på fredag. Da viser det seg att de jar sendt meg 5 stk av hver i noe kopi greier av noen koblinger ikke CMB som de reklamerer med på nettsiden sin. En annen ting er også att ingen av ølut koblingene, passet ikke engang på koblingene på cornelius fatet.
De 1/4" flare koblingene som skulle passe på øl ut og gass koblingen er heller ikke av Stainless steel som de reklamerer for, så jeg er litt F....... nå ja.

Er det noen som har opplevd de samme når de har bestilt fra de?

Sendte mail til de på fredag og har ikke fått noe svar fra de ennå.

Har også bestilt noen Perlick Perl 525 og shanks med de håper, ikke det er noe kopi greier det også.

Nå steg plutselig spenningen litt her.... Har en bestilling på veg med samme varer. Har begynt å lure på hvor lang tid det skal ta før det dukker opp i posten. Var sendt med "USPS priority mail international" med 2-5 days delivery. Bestilte 18. Desember og pakken ble sendt 19. Det siste sporingen viser er at den er "Processed Through Sort Facility" i San Francisco den 23.
Så jeg mener jo at de 2-5 dagene snart må være gått, selv om vi har hatt jul.
Hvis det som kommer da viser seg å være kopivarer jeg har betalt for, vil jeg nok føle meg lurt ja....

MagneFV skrev:
Nå steg plutselig spenningen litt her.... Har en bestilling på veg med samme varer. Har begynt å lure på hvor lang tid det skal ta før det dukker opp i posten. Var sendt med "USPS priority mail international" med 2-5 days delivery. Bestilte 18. Desember og pakken ble sendt 19. Det siste sporingen viser er at den er "Processed Through Sort Facility" i San Francisco den 23.
Så jeg mener jo at de 2-5 dagene snart må være gått, selv om vi har hatt jul.
Hvis det som kommer da viser seg å være kopivarer jeg har betalt for, vil jeg nok føle meg lurt ja....

Bestilte perlick kranene før denne kom og den har ikke jeg fått heller ennå, hold posten oppdatert på hvilke varer du får fra de

Problemet har vært juletider der borte også. Bestilte perlick kran i starten av 2 uken i desember, og kom i posten 4 juledag. Bestillt masse fra dem tidligere, og har ikke noe vondt å si om dem.

Usps Mail sporing er helt på jordet. Det henger etter i julen, bestilte 14.nov. Siste delen kom for 2 dager siden.. Selv om trackinga sa at den ene ble sendt dagen etter, og den siste hadde de fått beskjed om at de mottok en pakke. Begge står uforandret på usps.com enda, men de er i heimen.

janvad skrev:
Jeg bestilte i midten av desember 5 stk gass ut koblinger og 5 stk øl ut koblinger fra de i Ball lock typen. de kom i posten på fredag. Da viser det seg att de jar sendt meg 5 stk av hver i noe kopi greier av noen koblinger ikke CMB som de reklamerer med på nettsiden sin. En annen ting er også att ingen av ølut koblingene, passet ikke engang på koblingene på Cornelius fatet.
De 1/4" flare koblingene som skulle passe på øl ut og gass koblingen er heller ikke av Stainless steel som de reklamerer for, så jeg er litt F....... nå ja.

Har også bestilt noen Perlick Perl 525 og shanks med de håper, ikke det er noe kopi greier det også.

Har du bilde av koblingene du har fått?

Eg har og kjøpt koblinger fra de. Var ikke i samme materiale som de eg har fra Norge, men fungerer uten problemer.

Gahr skrev:
janvad skrev:
Jeg bestilte i midten av desember 5 stk gass ut koblinger og 5 stk øl ut koblinger fra de i Ball lock typen. de kom i posten på fredag. Da viser det seg att de jar sendt meg 5 stk av hver i noe kopi greier av noen koblinger ikke CMB som de reklamerer med på nettsiden sin. En annen ting er også att ingen av ølut koblingene, passet ikke engang på koblingene på Cornelius fatet.

De er svarte og hvite de koblingene jeg har fått fra de.

Vedlegg

• IMAG0526.jpg
    IMAG0526.jpg
    1 MB · Sett: 630
Gahr skrev:
janvad skrev:

Et bedre bilde

Vedlegg

• IMAG0528.jpg
    IMAG0528.jpg
    1,1 MB · Sett: 632
Jeg har også noen slike hvite, men jeg har aldri handlet hos HomeBrewStuff, så det må være flere som selger disse.

Fikk lyst til å henge på med min fortelling om Home Brew Stuff. Kjøpte den ganske stilige 32 Tip Burner. Men det oppsto fort gasslekkasje på støpegodsringen og ved dysene. Etter klage, og purring etter svar, fikk jeg tilsendt en ny, som viste seg å ha samme feilene.  Det må være en dårlig prosess ved støping av ringen som dysene står montert på, slik at godset blir porøst.  Den eneste tettingen er et tynt belegg utenpå, som gassen litt etter litt bryter gjennom, og ved dysene er det brukt en slags lim som ikke tåler temperaturen. Dette har jeg reparet ved bruk av et kitt for eksosanlegg, så for tiden har jeg to brennere som fungerer som de skal. Hvor holdbart det er vil bare tiden vise. Jeg har meldt tilbake om mine reparasjoner i den tro at de kunne forstå litt av problemet, men fikk et knapp svar om at nå var svakhetene utbedret. Det tviler jeg på ! Riktignok ser det ut til at dysene nå er skrudd i med pakning, utfra dagens bilde på web-siden, men jeg er høgst skeptisk til at de har fått skikk på base-ringen. Mine erfaringer med Home Brew Stuff, i tillegg til det andre som er fortalt i denne tråden, får meg til å tru at de sender ut varene etter mottoet “går det så går det”. Det passer dårlig med deres slagord “Vi er ikke fornøyd før kunden er fornøyd”.

Fikk min andre pakke i går med perlick perl 525ss kraner, de var akkurat slik som de annonserte på websiden deres, fikk den svarte til og gå greit av og på når jeg hadde smurt pakningen på øl-ut koblingen  med hanefett. MEN de er  fremdeles ikke som de annonserer  på sin webside

Igår kom endelig pakken til meg også :spinsmile:
Perlick'ene ser ut til å være originale, og gjennomføringene og dryppbakken  er i rustfritt(made in india: www.kromedispense.com ).
Men i likhet med det janvad fikk, er ballock-koblingene noe no-name greier, og slangeniplene er noe krombelagte greier.
Er jo litt irriterende at ikke alt stemmer med bilder og info på nettsidene til homebrewstuff.com, men heldigvis ser det ut som at både øl- og gasskoblingene passer på fatene mine.

Kan man bruke disse krombelagte delene jeg har fått fra de til CO2 og øl ut eller er det slik att man helst satse på rustfrie?

Synes jeg så inni noen av de koblingene att det var noen flekker med rust innvendig i de, så de blir ikke brukt.

Tilbake
Topp