Delt batch. Kan ei bøtte gjære og den andre ikkje?

SSS

Eg satte ein batch Berliner weisse til gjæring for eit par dagar sidan. Eg har 20 liter delt på to bøtter (Planen er å ha pasjonsfrukt i den eine og la den andre vere "clean", men det er ikkje viktig her...) Saka er at det kan sjå ut som om den eine bøtta har starta gjæring, medan eg ikkje ser noko aktivitet i den andre bøtta. Det er snakk om slike bøtter utan gjærlås frå Young's ( http://www.spitting-feathers-homebrew.co.uk/youngs-10l-fermentation-bucket ) så å høyre på nokon plopping er ikkje mogeleg. Her går det kun på korleis det ser ut.

Spørsmålet mitt er altså. Når eg delte batcen i to (altså bør det vere same pH) og hadde ein pose US05 i kvar bøtte, er det då mogeleg at den eine gjærar medan den andre ikkje gjer det? Eller er eg berre paranoid?

Om jeg måtte velge, ville jeg ha satset to pils på alternativet "paranoid".

Skjønte ikke dette med gjæringskarene. Helt tette?

Ikkje heilt tette, men Co2 gåt ut gjennom ei glipe mellom lokket og bøtta, slik eg har forstått det.

Når eg såg no før eg skulle legge meg, synes eg forresten det kunne sjå ut som om det var aktivitet i den andre bøtta også, så det kan sjå ut som om du får behalde pilsen din.

du kunne dhydrert begge gjærpakker i et glass og tilsatt litt vørter for og lettere fordele gjæren mellom to gjærkar, for sent nå men neste gang.

Hvordan er det lettere enn å bare helle en pakke i hver? :)

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Det er lettere å fordele den rehydrerte gjæren med noenlunde nøyaktighet når volumet er litt større. Regner med at det var det som var ment. Og du trenger ikke to pakker til 20 liter Berliner Weisse, vel - er ikke det et nokså svakt øl? Med forbehold om at jeg aldri har brygget BW, så vil jeg tro det der er litt overpitching, sjøl om du ikke rehydrerer, og derfor må regne med færre aktive gjærceller - men det går sikkert bra.

Men altså: Om du rehydrerer vil det greie seg med en pose - og rådet til Oddvar er godt.

BW skal vel gjæres hardere enn standard øl pga. lav pH i vørteren? Omtrent på lagernivå, har jeg hørt. I så fall er ikke ei pakke på 10 liter så galt.

Sent fra min SGP321 via Tapatalk

Tilbake
Topp