gle1
Norbrygg-medlem
Selger du ?Vis vedlegget 25269
Har denne, prøvd på to brygg
Selger du ?Vis vedlegget 25269
Har denne, prøvd på to brygg
Den ser satans fin ut. Men tror den blir for mye for en likesinnede bidragsyter å lage/sveise.
Edit. Høh. Den ser veldig simpel ut å lage. Men jeg holder fortsatt på min fluid-dynamics versjon, enn så lenge.
Hvordan sitter plata fast?
Den er veldig enkel ja. Plata er bare punktet fastDen ser satans fin ut. Men tror den blir for mye for en likesinnede bidragsyter å lage/sveise.
Edit. Høh. Den ser veldig simpel ut å lage. Men jeg holder fortsatt på min fluid-dynamics versjon, enn så lenge.
Hvordan sitter plata fast?
Nei beklagerSelger du ?
Den er veldig enkel ja. Plata er bare punktet fast
Er litt usikker på hva disse rør delene heter, men det er 12mm rør, klemringskobling og en sånn gjengedel som blir brukt til hullgjennomføring i kjeler(ebay) kappet gjengedelen i to lagde noen små spor i den med vinkelsliper. Punktet den så til plataHar du laget/dreid gjengedelen selv?
Se der ja! Takk for bilder og forklaringVis vedlegget 25273
Er litt usikker på hva disse rør delene heter, men det er 12mm rør, klemringskobling og en sånn gjengedel som blir brukt til hullgjennomføring i kjeler(ebay) kappet gjengedelen i to lagde noen små spor i den med vinkelsliper. Punktet den så til plata
Orginale gjengedel til høyre på bildet
Genialt enkelt!Vis vedlegget 25273
Er litt usikker på hva disse rør delene heter, men det er 12mm rør, klemringskobling og en sånn gjengedel som blir brukt til hullgjennomføring i kjeler(ebay) kappet gjengedelen i to lagde noen små spor i den med vinkelsliper. Punktet den så til plata
Orginale gjengedel til høyre på bildet
Nei dessverre, men det virker som den fordeler vørter/skyllevann ganske godtHar du film av den under aksjon?
Ser enkelt og greit ut. Hvilken pumpe er det du bruker ? Ser ut til å være hendig størrelse på den. Hvor mange liter pr.minutt ?Her er min superenkle. Flytter den litt rundt ved behov. Skrukobling i enden som fjernes ved rengjøringVis vedlegget 25237
Har også en ekstra i skuffen som ikke er blitt brukt ennå, billig forsikring. Alt går i stykker før eller siden.Bestill to. Min har også holdt en god stund, men jeg har alltid en i backup
Doh! Sier du nå..... He he.Bestill to. Min har også holdt en god stund, men jeg har alltid en i backup