DIY magnetrører

Jeg har brukt SNS 2 ganger nå, begge gangene med ren O2 istedenfor å riste dog, begge de ølene blei bra. Neste ut er en pils, DET blir spennende deto_O

Lageret gikk på den ene PC viften min i DIY magnetrøreren, så jeg bestillte nye (og enda kraftigere). Men, nå fikk jeg mail fra DX:

We truly apologize for any inconvenience caused.

Due to Restrictions on logistics channels, we have refunded USD26.23 for the order 2010301001111XXXXX to your payment account, please check your account in a few days to confirm.

Så nå blir det SNS en stund fremover;)

Har akkurat to Erlenmeyere til kjøling. Hvor lenge oksygenerte du, @Kloakk ?
 
Sist redigert:
Lageret gikk på den ene PC viften min i DIY magnetrøreren, så jeg bestillte nye (og enda kraftigere). Men, nå fikk jeg mail fra DX:

We truly apologize for any inconvenience caused.

Due to Restrictions on logistics channels, we have refunded USD26.23 for the order 2010301001111XXXXX to your payment account, please check your account in a few days to confirm.

Så nå blir det SNS en stund fremover;)

Har akkurat to Erlenmeyere til kjøling. Hvor lenge oksygenerte du, @Kloakk ?

Blir morro å følge med åssen det fungerer hos deg parallelt med min egen, jeg oksygenerer nok lengre enn nødvendig(20-40 sekunder), men prøver også fylle 5 liters kolben med noe O2.


Større SNS, eller fremdeles 1.1 - 1.2 liter?
Det blir 1,5 liter SNS med O2 til 20 liter 1.046 vørter. Ikke klart når jeg får gjort dette pga ny kid og hull i luftinga til septikk, men regner med det blir første brygget når ting er på plass.
 
Tilbake
Topp