Bare for moroskyld! Er litt fornøyd med denne, selv om Conan neppe drakk stout. :biersmile:
simenkvaal 22 Feb 2013 #1 Bare for moroskyld! Er litt fornøyd med denne, selv om Conan neppe drakk stout. :biersmile:
arefsahl Norbrygg-medlem 22 Feb 2013 #3 simenkvaal skrev: Bare for moroskyld! Er litt fornøyd med denne, selv om Conan neppe drakk stout. :biersmile: Klikk for å utvide... Skikkelig kul
simenkvaal skrev: Bare for moroskyld! Er litt fornøyd med denne, selv om Conan neppe drakk stout. :biersmile: Klikk for å utvide... Skikkelig kul
simenkvaal 22 Feb 2013 #4 fjerdrum skrev: 2012?? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Klikk for å utvide... Gøøøøhh! Det er så j.... typisk -- nå har jeg 15 liter flasket øl med etiketter laget i ørska .... Jaja, det lar seg fikse.
fjerdrum skrev: 2012?? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Klikk for å utvide... Gøøøøhh! Det er så j.... typisk -- nå har jeg 15 liter flasket øl med etiketter laget i ørska .... Jaja, det lar seg fikse.
B Bjørn Lantz 28 Feb 2013 #7 Enkel etikett for påskeølen min :biersmile: Vedlegg påskeøl.jpg.bmp 1,1 MB · Sett: 578
simenkvaal 23 Mai 2013 #8 Så ikke denne (aner ikke hvorfor), men den var pen! Også nesten en oppskrift der også, hehe!