En trist melding angående glassene vi har bestilt til NM

Vi fikk i dag melding om at de fine glassene vi har bestilt til NM er blitt forsinket, og at vi ikke får dem i tide før NM. Vi har prøvd alt for å spore dem opp, men no luck. :-(

Vi har fått tak i nye glassglass, men da uten NM-logo. Stor takk til Ringnes som ordnet dette for oss!
 
Huff så leit! Det er ikke alt at man råder over dessverre. Vel.. bedre lykke neste år!
 
Høres ut som omtrent det samme som skjedde for tre år siden. La meg gjette: Siden Norbrygg ikke har forskuddskonto for toll, ble de stående hos tollen og vente på at dere betalte, noe ingen visste?
 
Martin E skrev:
Høres ut som omtrent det samme som skjedde for tre år siden. La meg gjette: Siden Norbrygg ikke har forskuddskonto for toll, ble de stående hos tollen og vente på at dere betalte, noe ingen visste?

Synes også det hørtes kjent ut. Ja ja - det viktigste er oppi glassene. Flott at Ringnes trer støttende til.
 
Martin E skrev:
Høres ut som omtrent det samme som skjedde for tre år siden. La meg gjette: Siden Norbrygg ikke har forskuddskonto for toll, ble de stående hos tollen og vente på at dere betalte, noe ingen visste?

Vi har ikke helt oversikt over hva som skjedd, utover at det ikke har noe med norbrygg tollkreditt å gjøre.
 
Tilbake
Topp