• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Eplejuice frå Sogn

Er det nokon som er interresert i juice fra Aroma epler?

Eg har ein godveplehaust i år og har meir enn eg treng sjølv. Eplesorten er Aroma og trea mine har ikkje sett sprøytemidlar eller kunstjødsel på ein liten mannsalder. Kvaliteten i år er god, ingen skurvsopp, og dårlege epler blir luka ut. Alle epler blir vaska og inspisert før pressing.

Epla er hausta første veka i Oktober, og ca. halvparten er allereie pressa. Denne første juicen er litt syrleg og har ein Sg på rundt 1,042. Resten av epla skal få stå til ettermodning før pressig for å få ein søtare juice. Eg reknar med å presse desse i starten av November.

Om det er interresse nok i Bergen-Voss og omegn kan eg mogeleg levere eit feller lass her i kombinasjon med andre ærend, i løpet av November reknar eg med. Eg reknar med å ha ca 200L til overs og ein kan velje om ein vil ha frå første eller andre pressing. Kvaliteten på andre pressing må eg koma tilbake med.

Juicen er pasteurisert ved oppvarming til 80 °C, og er tappa på 5L pose type Bag-in-boks, innholdet er i snitt godt over 5L men ikkje nøyaktig målt. Den er ufiltrert. Blir i utgangspunktet levert utan kartong, men kartong kan leverast i tillegg for ein ti'ar (10,-).

Pris pr. pose (5L +): 150,-
 
Kunne vært av interesse dette, men det er kanskje vanskelig med levering til Oslo?
 
oyroy skrev:
Kunne vært av interesse dette, men det er kanskje vanskelig med levering til Oslo?

Blir litt langt... men du kan jo kome å hente... :)

katla skrev:
Trur nok at eg kan tenkja meg nokre av denne..

Det skal nok bli ei råd med det.

Eg skal oppdatera etterkvart som ting blir klart.
 
Kunne vært spennende å prøve for ciderproduksjon. Har blitt litt skremt så langt grunnet 12-16 mnd. produksjonstid, men skal man først lage cider er jo førsteklasses råstoff et godt utgangspunkt. Jeg antar at med pasteurisering er den naturlige gjæren død og man bruker dette som en "vørter" for tilsetting av cider-gjær? Mitt mål vil være en cider som jeg har fått i Irland, ikke en "søtsuppe" som selges i boks i lokal butikk.... Trenger, og tar gjerne imot, gode råd!
 
Supert tiltak protto!

Du må gjerne nytte Vestbrygg som "pick up point" dersom det vert mange bestillinger i Bergen og omegn.

Eg har allereie 60L råsaft som ploppe, men dersom du ikkje får solgt alt kjøpe eg gjerne ein kartong til å nyte ugjæra. :)
 
Hvor holder du til protto? Jeg ser det er voss omegn, men nøyaktig...
Mulig jeg stikker innom etter en kanne :)
Jeg kjører deromkrin noen ganger.
 
Er lett med på ei kanne med dei du har pressa no og ei av dei du skal pressa i november. Kan leverast på Voss.
 
Birger Storaas skrev:
Supert tiltak protto!

Du må gjerne nytte Vestbrygg som "pick up point" dersom det vert mange bestillinger i Bergen og omegn.

Eg har allereie 60L råsaft som ploppe, men dersom du ikkje får solgt alt kjøpe eg gjerne ein kartong til å nyte ugjæra. :)
Takkar for det. Hadde eigentleg deg i tankane for akkurat det,men du kom meg i forkjøpet :)

magne1972 skrev:
Hvor holder du til protto? Jeg ser det er voss omegn, men nøyaktig...
Mulig jeg stikker innom etter en kanne :)
Jeg kjører deromkrin noen ganger.

Vangsnes i Sogn. :)

Ikkje akkurat  verdend navle, sjølv om nokon meiar det, men eg fartar ganske ofte til by'n då eg jobbar offshore.
 
Tilbake
Topp