JEG
Moderator
Ser det er ofte gode priser på disse flaskene. Laveste jeg har sett er vel 39 kr, men vanlig god pris er 59. Selv har jeg en 2 kg beholder som koster ca 300 å fylle opp. Med tanke på innkjøpspris og holdbarhet før trykktesting, er disse små-flaskene interessante. Selv ser jeg for meg å bruke 2 kg beholderen til karbonering, det til tapping, mens små-flaskene vil fungere fint til tapping.
Har lest forskjellige erfaringer med regulatorer (og overganger) i forumet, men kunne tenkt meg å samle litt info her. Selv har jeg en viss erfaring med en overgang som jeg aldri fikk helt til å funke med AGA-flasken. Slik jeg har forstått det er det en marginal, men vesentlig, forskjell på SodaStream og AGA.
Så:
1. Er det noen som kan anbefale er regulator - og i så fall til hvilken type flaske?
2. Er det andre ulemper med 425g-flasker? De kan jo ikke skrues av, så montering og demontering er fort litt spennende. (@Ekornskurken hadde vel en hendelse her).
Dessverre er forumet gammelt, og savner "Likende tråder" funksjon, så:
Liknende tråder:
Pålitelig SodaStream patent
Har lest forskjellige erfaringer med regulatorer (og overganger) i forumet, men kunne tenkt meg å samle litt info her. Selv har jeg en viss erfaring med en overgang som jeg aldri fikk helt til å funke med AGA-flasken. Slik jeg har forstått det er det en marginal, men vesentlig, forskjell på SodaStream og AGA.
Så:
1. Er det noen som kan anbefale er regulator - og i så fall til hvilken type flaske?
2. Er det andre ulemper med 425g-flasker? De kan jo ikke skrues av, så montering og demontering er fort litt spennende. (@Ekornskurken hadde vel en hendelse her).
Dessverre er forumet gammelt, og savner "Likende tråder" funksjon, så:
Liknende tråder:
Pålitelig SodaStream patent
Sist redigert: