• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Erfaringer med kjøp fra Humle og Malt ?

remix

Norbrygg-medlem
Hei. Lurer på om det er andre her med erfaringer fra Humle og Malt i Porsgrunn ?
Jeg har hatt en del dialog med dem og lagt inn ordre på forsendelse av en del malt. Problemet er bare at alt har tatt så lang tid. Ordren ble lagt inn for 3 uker siden, og så vidt meg bekjent er ikke varene i transport enda.
Jeg sliter også med å få kontakt med dem nå både på telefon,sms og mail i forhold til status på ordren. :help:

Er det andre med erfaringer fra handel med disse ?

Mvh Remi Strand

Jeg har handlet der, både via post og personlig oppmøte. Har ikke hatt noen problemer med de.. Er sikkert noen her i forumet som er mer involvert som kan svare ;)

Jeg har handlet på nett. Knall service  ;) Svarer raskt på mail (et av mine kritterier for å benytte en nettbutikk)

En palle fra Porsgrunn til Bodø litt over 3000,- med Schenker

På 50 kg vil jeg anta ca 750 kr med posten og halve prisen med mypack. De fleste nettbutikker bergegner fraktprisene på sidene sine. Så det er bare å legge inn, så ser du hva du får

Spørs litt fra og til postnummer :)

Handlet der om torsdagen. Veldig bra service og koselige folk.  :skitbra:
Har ikke benyttet nettbutikken så kan ikke utale meg om det. Kan jo ha skjedd en feil kansje?

Har handlet masse gjær og småting derifra via nett, og må si jeg er imponert over servicen. Kjapp, hyggelig og effektiv.

Elendig service. Bestilte tirsdag for å kunne brygge lørdag, fikk svar onsdag at de ikke hadde de ene varen på lager, og foreslå et alternativ. Jeg aksepterte forslaget 4 min senere med spm om de fikk sendt det samme dag. Ikke svar.
Sende mail neste dag om de hadde fått sendt. Ikke svar.
Mottok ikke innen lørdag, bryggedag gikk i dass. Sendt henvendelse igjen i dag. Ikke svar (enn så lenge).

Handle hos Humle og Malt?? Styr unna

Jeg synes det blir for snevert å basere en frarådning på en enkelt opplevelse midt i strieste julehandelen, rhe041... - Trådstarters opplevelse er mer bekymringsverdig synes jeg, selv om jeg ikke har hatt noen problemer med Humle og Malt selv. Det virker som om resten av deltagerne i tråden også har en generelt positiv opplevelse med dem. De har antagelig litt lite folk om dagen eller utilstrekkelig kontroll på mail.

Prøv å ringe dem. Gjerne flere forsøk om det må til.

Har bestilt en gang. Tok 2 uker før jeg mottok. Manglet korkene jeg bestilte og betalte for. Bare 19kr da, men prinsippsak. To av taggene på flasketreet var og knekt.

Tilbake
Topp