Etiketter

Sverre har nevnt de som er på nett. Jeg bruker dem, eller rett og slett word. Å holde det enkelt er ikke lett i denne hobbyen, men det er ofte det beste!
 
Har brukt beerlabelbuilder til bryllupsølet vårt og det ble fine etiketter.  Bare å lage en for så å kopiere den til et format du vil å så skrive ut på laserskriver å lime på med melk.
 
Jeg bruker rett og slett paint.. Finner et bilde, legger på noe grums og lagrer som jpeg.
 

Vedlegg

  • Wood-aged breakfast-stout.JPG
    Wood-aged breakfast-stout.JPG
    33,9 KB · Sett: 567
Sverre K skrev:
Har brukt beerlabelbuilder til bryllupsølet vårt og det ble fine etiketter.  Bare å lage en for så å kopiere den til et format du vil å så skrive ut på laserskriver å lime på med melk.

Takk for tipset ang. etikettprogrammer. Så veldig bra ut de :). Holder det virkelig kun å bruke melk som lim?
 
steinhu skrev:
Engentlig ganske dumt spørsmål når flere sier de bruker det som lim... :)

Hvorfor det?, lurer fortsatt på dette selv, må vel bare teste det selv for å være heelt sikker :)
Er det noe forskjell på hvilken melk tro?, lett, hel? (siden jeg ikke har melk i skapet, så må jo melk kjøpes kun for formålet.. )
 
Er det noe forskjell på hvilken melk tro?, lett, hel? (siden jeg ikke har melk i skapet, så må jo melk kjøpes kun for formålet.. )


Ikke tenk på å kjøpe inn lettmelk bare for det formålet, bruk Tec-7 om du har ;D. De sitter fast med det også, garantert! ::)
 
Sverre K skrev:
Ikke tenk på å kjøpe inn lettmelk bare for det formålet, bruk Tec-7 om du har ;D. De sitter fast med det også, garantert! ::)

Hehe, det har jeg iallefall ikke :), melk er nok det beste, kan sikkert bruke den til noe annet også:)
Planen var å sette på etikketter som får meg til å banne mindre enn Nøgne Ø...
 
Med melk kommer du til å glemme alt du kan av bannskap, bare å ha flaskene i vann så ramler de av.  Må passe på å øve inn bannskap for å ha det klart om man skulle trenge det!
 
Tilbake
Topp