Falsk bunn

protto skrev:
Det er noko av sjukaste eg har sett ;)

Kor mange borar gjekk det?

Godt jobba!
Eg må seie eg vart litt imponert over borren. Ja, det gikk berre med ein borr, som i tillegg var kjøpt på Biltema.
Plata er 1,3mm eloksert alu så det er ikkje det hardaste materialet, men over 10.000 hol med ein borr fra Biltema.....det hadde eg ikkje trudd.

Eg trudde det var rustfritt, men likevel imponerande. Elokseringa er ganske slitande for skjærande verktøy. Men eg har også veldig god erfaring med borar frå biltema. Dei gullfarga krysslipte borane dei sel laust er veldig bra.
Eit tips for boring i alu er å bruke sprit eller isopropanol som smøreveske, men det veit du sikkert.

når det gjelder verktøy er biltema ikke dårligere enn andre.
akuratt kvalitet og pris henger som regel sammen, men ta i beregning kvantitet... de har mye bra, og etter prisen uslåelig på mye..

Oddvar Demmo skrev:
Det har du grunn til. Hva må jeg betale for en slik, med egen text da ?

Eg er ikkje heilt sikker på om eg orkar å lage for salg. Datafresen min er heimelaga og til tider litt ustabil. Derfor må eg passe på den mens den jobbar. D.v.s. at på eit slikt prosjekt må eg dele det opp i f.eks. 12 delar av ein time. Då har eg muligheit til å justere den inn igjen etter kvar økt. Skal ikkje gå i detalj her sidan det ikkje har noko med brygging å gjere. Men prosjektet mitt måtte eg ta over 3 kveldar.

Derimot så snakka eg med blikkenslageren som som vi brukar. Han har ei datastyrt stansemaskin som kan gjere same jobben på ca ein halv time  :eek:
Denne maskina er forholdsvis dyr i drift, så han antyda ca kr 1250,-. Då må han få levert ei ferdig CAD fil ( .dwg el. .dxf ) med mønster. Eg reknar med at han snakka om alu-plate sidan det var det eg skulle ha.
Viss det er interesse så kan eg skaffe pris på tilsvarande i rustfritt. Eg har brukt denne blikkenslageren i årevis så eg håper eg kan få gode prisar. Må kanskje smøre han med litt øl  ;D

På jobben så bruker eg archicad, kan lage dwg filer i dette programer.
Er ikke akkurat dette eg jobber med, men om noen ønsker så kan eg prøve å lage filene.

Her er fila eg brukte.
Legg ved dwg sidan dxf vart for stor (3,5Mb)

Vedlegg

• Falsk bunn.dwg
    461,4 KB · Sett: 52
Slik blei det ferdige resultatet.
Ny mesketank, med ny(delig) bunn  :yes:

Vedlegg

• falsk bunn i mesketank.jpg
    falsk bunn i mesketank.jpg
    459,7 KB · Sett: 480
TerjeR skrev:
Oddvar Demmo skrev:
Det har du grunn til. Hva må jeg betale for en slik, med egen text da ?

Eg er ikkje heilt sikker på om eg orkar å lage for salg. Datafresen min er heimelaga og til tider litt ustabil. Derfor må eg passe på den mens den jobbar. D.v.s. at på eit slikt prosjekt må eg dele det opp i f.eks. 12 delar av ein time. Då har eg muligheit til å justere den inn igjen etter kvar økt. Skal ikkje gå i detalj her sidan det ikkje har noko med brygging å gjere. Men prosjektet mitt måtte eg ta over 3 kveldar.

Derimot så snakka eg med blikkenslageren som som vi brukar. Han har ei datastyrt stansemaskin som kan gjere same jobben på ca ein halv time  :eek:
Denne maskina er forholdsvis dyr i drift, så han antyda ca kr 1250,-. Då må han få levert ei ferdig CAD fil ( .dwg el. .dxf ) med mønster. Eg reknar med at han snakka om alu-plate sidan det var det eg skulle ha.
Viss det er interesse så kan eg skaffe pris på tilsvarande i rustfritt. Eg har brukt denne blikkenslageren i årevis så eg håper eg kan få gode prisar. Må kanskje smøre han med litt øl  ;D

Aluminium og RF går ikke sammen, så da er det RF som gjelder, men trenger ikke 10000 hull, det er nok når navnet kan lese :) har en plate nå hvor jeg banket hull med stålspiker, kanskje 750 hull og den fungerer perfekt.

Angående datafresen, kan du fortelle noe om den, hvordan du laget den, linker ?

Oddvar Demmo skrev:
Angående datafresen, kan du fortelle noe om den, hvordan du laget den, linker ?

Etter at eg var ferdig med min, kom eg over denne sida
http://buildyourcnc.com/ Her finn du alt du treng å vite.

Eg starta med vanlige gjengestenger for fremdrift, men det gikk utruleg seint (stigning 1:1,75) Derfor kjøpte eg nye  frå Build Your CNC (med stigning 1:12,5)
Eg vil anbefale å kjøpe kvalitet på gjengestenger og skinner. Dette er maskineri som ikkje tåler slark. Det medfører berre mykje ergrelse viss du skal frese nøyaktige deler eller feks liten skrift. (har vært der  :rasende: )

Er ikkje kuleskruer det einaste som gjeld på slike maskiner? Gjengestenger eller trapesskruer vil alltid ha slark.
Får relativt rimelege kuleskruer med 5mm pitch no til dags.

Det er kuleskruer som er tingen hvis ein i tillegg til nøyaktighet vil ha større fart ja. Eg har kuleskruer med nettopp 5mm pitch på min hobbyfres og det funker knall. Ein kan og få det ganske nøyaktig med dei orginale skruane hvis ein justerer vekk så mykje slakk som mulig og bruker styrings-software med mulighet for å kompansere for slakken. Eg brukte orginale skruer ei stund og med slakk-kompensasjon på softwaren fresa eg faktisk perfekte sirkler.

No brukar eg skruar av denne http://buildyourcnc.com/CNCMachineMechanicalParts.aspx typen. Dei er billege og fungerer heilt fint.

Då eg bygde fresen min var det eit prosjekt som gikk ut på å klare lage mest mulig av vanlig hyllevare. Eg vil seie at eg har lykkast bra med det. I grove trekk er den laga av forskalingsflak, kontorskuffebeslag og gjengestenger med koblingsmuttarar (lange muttarar). Dette fungerte utmerket, men det tok lang tid å ferdigstille kvart arbeidsstykke pga stigningen på gjengestengene. Eg prøvde å skru opp tempoet på stepmotorane, men då begynte dei å miste step. Derfor har eg anskaffa nye stenger. Mine prosjekt er stort sett trearbeid, så om det er eit par tiandedeler slark så har ikkje det noko å bety.
Her er litt av det som har kome ut av fresen før modifisering https://www.facebook.com/media/set/?set=a.386066351697.167405.375492986697&type=3
At den er ustabil er eit elektronisk problem som eg ikkje skjønar  :jaha:

Hei
Er det mulig å få dxf fila?  :yes:
Har prøvdt å lage selv men mangler litt CAD kunnskaper enda.. :bank2:

Tilbake
Topp