magne1972
Moderator
jeg bestiller herved enOddvar Demmo skrev:TerjeR skrev:Er godt fornøgd med resultatet.
Det har du grunn til. Hva må jeg betale for en slik, med egen text da ?
jeg bestiller herved enOddvar Demmo skrev:TerjeR skrev:Er godt fornøgd med resultatet.
Det har du grunn til. Hva må jeg betale for en slik, med egen text da ?
Eg må seie eg vart litt imponert over borren. Ja, det gikk berre med ein borr, som i tillegg var kjøpt på Biltema.protto skrev:Det er noko av sjukaste eg har sett
Kor mange borar gjekk det?
Godt jobba!
Oddvar Demmo skrev:Det har du grunn til. Hva må jeg betale for en slik, med egen text da ?
TerjeR skrev:Oddvar Demmo skrev:Det har du grunn til. Hva må jeg betale for en slik, med egen text da ?
Eg er ikkje heilt sikker på om eg orkar å lage for salg. Datafresen min er heimelaga og til tider litt ustabil. Derfor må eg passe på den mens den jobbar. D.v.s. at på eit slikt prosjekt må eg dele det opp i f.eks. 12 delar av ein time. Då har eg muligheit til å justere den inn igjen etter kvar økt. Skal ikkje gå i detalj her sidan det ikkje har noko med brygging å gjere. Men prosjektet mitt måtte eg ta over 3 kveldar.
Derimot så snakka eg med blikkenslageren som som vi brukar. Han har ei datastyrt stansemaskin som kan gjere same jobben på ca ein halv time
Denne maskina er forholdsvis dyr i drift, så han antyda ca kr 1250,-. Då må han få levert ei ferdig CAD fil ( .dwg el. .dxf ) med mønster. Eg reknar med at han snakka om alu-plate sidan det var det eg skulle ha.
Viss det er interesse så kan eg skaffe pris på tilsvarande i rustfritt. Eg har brukt denne blikkenslageren i årevis så eg håper eg kan få gode prisar. Må kanskje smøre han med litt øl ;D
Oddvar Demmo skrev:Angående datafresen, kan du fortelle noe om den, hvordan du laget den, linker ?