Får ikke STC-1000 til å virke!

Den virker helt sikkert akkurat som den skal, men det er tydeligvis noe som har gått meg hus forbi.

Jeg kobler strøm til på power. Sensoren skrur jeg fast der sensoren skal stå og kobler på en kontakt der det står heat. Jeg setter i stikkkontakten og dingsen viser temperaturen i rommet. Jeg legger sensoren ut av vinduet og den teller raskt nedover til den kommer itl 9,5 og jeg hører et klikk i releet og hadde forventet at lampa jeg har plugget i kontakten som leder ut av stc ville begynne å lyse.

Hva har jeg gjort galt?
 
Du har koblet feil.
Releutgangene er spenningsløse. Søk etter skjema på forumet her. De ligger mange steder allerede.
Å reposte dem blir litt mye, da serveren antageligvis har dem for mange ganger allerede :)
Men søk, og du finner....
 
Video er tingen. Koblingsskjema er tydeligvis ikke min greie. Mange takk.
Og magne, du har helt rett: Man skal tenke seg om to ganger før man lager ny tråd. Det var rett og slett frustrasjonen som tok overhånd.
 
Jeg fikk god hjelp her:

http://norbrygg.no/forum/index.php?topic=7705.msg106660.msg#106660
 
Borgar :)
Likevell, koblingskjemaet Gahr viser til er enkelt, greit, og korrekt.
Følg det, og utstyret vil fungere.
Det var ingen forsøk på arroganse eller noe, men gode poster er enkle å finne, og lure å lese. :)
STC-1000 er en meget enkel sak, og veldig lett tilkobling, i vårt bruk ser jeg den som uunværlig. Jeg har nå 4 stk.... :)
 
Tilbake
Topp