Feil i pm på forumet??

Prøver å sende en PM, men får hele tiden samme feil mld.

"Følgende feil oppsto ved posting av meldingen:
Du sendte ikke med noen tittel."

denne mld kommer også om man svarer på en mld med tittel.
 
Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette Torga. Jeg prøvde akkurat å sende deg en PM, og jeg fikk samme feilmelding, selv om jeg la inn en tittel. Skal se om jeg får fikset dette.
 
Med takk til supporten til Simple Machines (som har utviklet forumet) kan jeg si at løsningen kan være: fjern cookies og cache. I Internet Explorer (8): velg Tools, Delete Browser History, og velg det meste der. Det har fungert her nå! :)
 
Når folk plages og jeg hører de bruker Internet Explorere bruker jeg si, installer Firefox, da har det alltid fungert  :)
Selv bruker jeg Safari (Mac) og har ikke opplevd problemene som beskrives her.
 
Oddvar Demmo skrev:
Når folk plages og jeg hører de bruker Internet Explorere bruker jeg si, installer Firefox, da har det alltid fungert  :)
Selv bruker jeg Safari (Mac) og har ikke opplevd problemene som beskrives her.

Bruker for det meste FF, men det er en feil der også. Hver gang jeg trykker på linken "forum" må jeg logge inn igjen. Dette skjer ikke i IE (som har en annen feil, når jeg skriver lange svar (bruker mere enn hele svarvinduet) så hopper teksten opp og ned for hvert tegn).

Kansje disse 2 kan rettes også?  :yes:
 
Beant skrev:
Bruker for det meste FF, men det er en feil der også. Hver gang jeg trykker på linken "forum" må jeg logge inn igjen.

Vil det si å skrive brukernavn/passord ?
Når du skriver passord osv. kommer det opp valg under verktøylinja for hvordan dette skal huskes, velg alltid og innlogget alltid.
 
Beant skrev:
Brukernavn og passord står der, men jeg må klikke på "login". Har også valgt "alltid". På IE trenger jeg ikke å gjøre dette. Egentlig en bagatell, men det er nok noe feil der.

Det er neppe en feil, men en ikke mulighet i Firefox, slik er det også i Linux og OSX
Det er mage flere grunner for å gå over til MAC  :) :)
 
Jeg hadde NY FORMATERT maskin, med Google Crome.. Så feilen ligger IKKE bare i Internet Explorer :neinei:
 
Oddvar Demmo skrev:
Det er neppe en feil, men en ikke mulighet i Firefox, slik er det også i Linux og OSX
Det er mage flere grunner for å gå over til MAC  :) :)

kanskje dette begynner å bli VELDIG offtopic nå, men jeg har mine meninger om MAC  :bank2: .

Har en kjenning som er veldig mac- frelst. Han oppgraderer og kjøper nytt stadig vekk. Ikke fordi det er så mye bedre det han kjøper, men fordi det gamle har rydd i småbiter. Eksempel: Et deffekt skjermkort og hele hovedkortet må byttes (på noe som vel må kalles en stasjonærmaskin). Dette koster bare 10000,-, mens en ny maskin koster bare 20000,- Så da blir valget ny maskin, selv om gammelmaskina var godt innenfor garantitiden. Hvorfor? Jo, fordi den var kjøpt gjennom gamle arbeidgiver, og de finner ikke kviteringer. MAC butikken i Bode ville slettes ikke vite av maskina da, og langt mindre selge reservedeler. Så da sitter han med en flott svart skjerm som er alt for dyr til å hive. Blir flott bordpynt av slikt. Jeg har også sett eksempler på batteri som ser ut som de har vært utsatt for prøvesprenging. Dette krevde full jobb i flere uker for å få erstattet innen garantitiden.

Nei, det ser flott ut, men det synes jeg er alt. Dyrt, lite kvaltet og elendig service. I tillegg så får den jo ikke til å laste sidene her korrekt, noe IE faktisk gjør  :baeh: (ref. det du skriver ovenfor)

Håper du ikke tar deg ALT for nær av dette  :skaal2:
 
Beant skrev:
Dette skjer ikke i IE (som har en annen feil, når jeg skriver lange svar (bruker mere enn hele svarvinduet) så hopper teksten opp og ned for hvert tegn).

kanskje disse 2 kan rettes også?  :yes:

Dette kan forsåvidt løses ved å klikke denne knappen i IE8:

f6482.jpg


Det finnes visst en måte å fikse dette på fra vår side, jeg skal ordne det når jeg rekker. :)

Når det gjelder ny pålogging i Firefox (det samme opplever jeg også), så kan det hende du er inne på noe (med www. eller uten). Igjen, når tiden er ledig...
 
Er noe merkelig med innloggingen på FF.
Har selv laget en hurtiglink til "uleste meldinger" å når jeg trykker på den er jeg automatisk innlogget, men hvist jeg trykker på f.eks. "Forum" øverst på siden får jeg beskjed om å logge inn selv om jeg allerede er innlogget.
Trodde egentlig det bare var min maskjin som tullet, men er ikke noe stort problem siden jeg sjeldent sjekker noe annet enn uleste meldinger siden sist.
Er uannsett ikke værre enn å trykke på OK siden brukernavn og passord allerede er lagret.
 
Tilbake
Topp