Fellesbestilling brukte NC Corneliusfat, Trondheim sommer 2011

Har hørt at det er interresse for en ny fellesbestilling av corneliusfat i Trondheim\trøndelagsområdet. Derfor starter jeg en ny tråd for å se hva interressen er.

Kan ta det jeg vil ha først:
4 stk. 18,9 L
1 stk.9,45 L

Det ser ut som candirect selger 9,45 liters corneliusfat etter å ha fulgt med på fellesbestillinga til stavangerområdet.

Det vi også trenger er noen som kan organisere dette.
 
Bra initiativ. Det trengs fremdeles noen til å ta seg av selve organiseringen, men det dukker vel opp. :)
Noen som vet prisen for 9-literfatene? Er de noenlunde det samme som 19-literne?
Er interessert i minst 2 fat på 9l.
 
Sitat fra stavangertråden
Aleksander_B skrev:
Fikk nettopp mail fra candirect:

Dear Alexander,

thank you for your request, we can offer you the 19 L Cornelius kegs 18,9 litre from 25,00 EUR to 35,27 EUR used or generally overhauled and the 9 litre for 39,00 euros each in generally overhauled condition.

Mit freundlichen Grüßen / kind regards

Stefan Welfonder
 
Lars skrev:
Bra initiativ. Det trengs fremdeles noen til å ta seg av selve organiseringen, men det dukker vel opp. :)

Jeg synes at det er et godt poeng å få noen som kan ta ansvaret på banen først, så sant det er stor nok interesse (og det vil jeg tro at det er). Det er litt slitsomt å lese gjennom, registrere og få bekreftet bestillingene i en lang post med "2*19, 1x9, minst 6 stk 19l Pin Lock, 2-3 fat...".

Kanskje det er en idé å lage et åpent google-docs regneark hvor folk kan skrive seg opp med antall og type fat?

Da jeg bestilte i vår opererte candirect med følgende kvaliteter og priser på de brukte fatene:

We have a special offer for you, depending on the condition of the tanks, now we have 3 qualities:

- Q3 tight and checked kegs with new sealings replaced where needed: 20,00 euros/each, minimum quantity: 60 pieces

- Q2 completely overhauled kegs, all sealings on valves, lid and tubings new, keg checked: 25,00 euros/each, minimum quantity: 60 pieces

- Q1 completely overhauled kegs, all sealings new, keg checked and with a pretty good look: 35,00 euros/each, minimum quantity: 60 pieces

Edit: prisene er selvfølgelig uten moms, frakt og fortollingsgebyr.
 
Bjarte, du har et godt poeng. Jeg skulle gjerne tatt på meg dette, men jeg er så mye bortreist at det ville være upraktisk for alle parter.

Noen som kunne tenke seg å ta på seg dette?
 
Jeg er også interessert i et par fat.

Jeg har ikke plassen til å ta i mot en pall midt i midtbyen, men jeg kan evt. hjelpe til om noen med plass tar på seg hovedansvaret.
 
Jeg er også interresert, blir da å trekke meg fra Stavangerbestillingen.
Men som flere sier må noen dra igang dette. Priser må innhentes med frakt.
En må organisere, ta inn forhåndsbetaling og ha lagerplass til fatene siden alle ikke vil bli hentet med en gang.
 
Jeg ønsker dessverre ikke å organisere dette, da jeg har nok med organisering på flere andre hold her. :)
Kanskje peker det seg ut en kandidat eller to på Dahlstreffet?

Bjarte: Betalte du fat og frakt på forhånd og MVA/tollbehandling ved utlevering eller i etterkant?

Hvis det er utlegget som bremser, kan den eller de som organiserer dette godt ta forhåndsbetalt for en del eller hele beløpet.
Kanskje er det også lurt med en tidsfrist og kun noen få produkter å velge mellom for å få best uttelling av kvantumsrabatten.
Greit å se hvordan interessen er i tråden her, men selve påmeldingen tror jeg er lurt å ta via mail eller PM. Det var forvirrende nok med PM da jeg tok opp fellesbestilling på magnetrørere tidligere. Navn, mail og telefonnummer er iallefall kjekt å ha (via PM eller mail) i tillegg til antall av ditt und datt.
 
Lars skrev:
Bjarte: Betalte du fat og frakt på forhånd og MVA/tollbehandling ved utlevering eller i etterkant?

Jeg betalte fat og frakt på forskudd. MVA/tollbehandling betalte jeg da pallen ble fortollet, før utlevering.
 
Tilbake
Topp