Hei. Jeg føler at jeg ikke er istand til å komponere godt øl selv, og benytter meg derfor av ferdige sett. Det har gått mest av bryggselv sine, og da helst gahr edition Sitter og ser på olbrygging.no sine sider nå og ser at de har et bra utvalg de også + at de er ca 150kr billigere. Jeg innbiller meg at jeg har brygget et sett fra de tidligere, og da stusset jeg over at malten kom i en "brewferm" pose(mulig jeg roter litt nå for på bilder ser jeg at det står beer brew på posene :roedme. Det trenger sikkert ikke å bety noe, men på siden deres står det at: De er basert på oppskrifter som Per Inge har samlet opp og justert gjennom mange år. Så da tenkte jeg at settene kanskje ikke inneholder fersk knust malt etter egne oppskrifter, men innkjøp av større parti som ligger på lager?
Men uansett, som jeg skriver, det trenger ikke å være negativt Er det noen som har noen formening om settene til olbrygging.no? Noen favoritter til lyse lettdrikkelige lager/ales?
Men uansett, som jeg skriver, det trenger ikke å være negativt Er det noen som har noen formening om settene til olbrygging.no? Noen favoritter til lyse lettdrikkelige lager/ales?