Hva er fordelen med konisk bunn? Er det tapping i bunn på snubnose?Ok. Jeg likte at snubnose kom «all inclusive» med trykksett og ferdig pakke. Samt konisk bunn. Måtte jo skifte inn og ut fra unisex, men likevel. Har to høye gjæringsskap da[emoji854] Så plass tenkte jeg aldri på.
Kan tanken bikkes ørlite fremover for pitch og O2 o.l. når den er full?
Tank er kjøpt inn, og testet i skapet. Enda litt mindre mellomrom enn forventet i toppen, så det ble på det flatbanka håret. Tips: Kjøpte heldigvis koblinger med horisontal utgang, jeg tror og håper det vil gjøre susen!
Lokket kan faktisk også åpnes når den står slik, så jeg er sånn noenlunde optimistisk.
Tank er kjøpt inn, og testet i skapet. Enda litt mindre mellomrom enn forventet i toppen, så det ble på det flatbanka håret. Tips: Kjøpte heldigvis koblinger med horisontal utgang, jeg tror og håper det vil gjøre susen!
Lokket kan faktisk også åpnes når den står slik, så jeg er sånn noenlunde optimistisk.
Fin PC-variant av kjent og kjært uttrykk!...så det ble på det flatbanka håret.
Fin PC-variant av kjent og kjært uttrykk!
Fin PC-variant av kjent og kjært uttrykk!
Mener jeg hørte en ganske mye kraftigere variant i Forsvaret
Prøv å snu stativet den står på. Jeg vet ikke om det fungerer på denne, men på Allrounderen kan du i alle fall spare noen cm bare på det.
Ser ut som den står i laveste stilling...
Men dette er jo goood plass i forhold til i det minste skapet mitt