Har ikkje du 3D-sprinter? Kanskje du kan printe ett lite 90graders bend? med "pet-gjenger" i begge ender. Anar ikkje noko om 3D-printing, om det er mulig altsåAiai, en strek i regninga der, var sikker på at den skulle passe i det lille kjøleskapet, men selv i low-rider-stilling går det ikke.
Vis vedlegget 43457
Bytt ut glassplata med noe du kan skjære et stort rundt høl i og bruk plata som 'stativ'. eller er det en kompressor baki der som forkludrer det?Aiai, en strek i regninga der, var sikker på at den skulle passe i det lille kjøleskapet, men selv i low-rider-stilling går det ikke.
Vis vedlegget 43457
Kanskje du kan printe ett lite 90graders bend? med "pet-gjenger" i begge ender.
Du fikk den jo inn, da? Gjærlåsen kan vel bare erstattes med en blowoff? Men du tenkte kanskje å sette på spunding?Aiai, en strek i regninga der, var sikker på at den skulle passe i det lille kjøleskapet, men selv i low-rider-stilling går det ikke.
Vis vedlegget 43457
Du fikk den jo inn, da? Gjærlåsen kan vel bare erstattes med en blowoff?
Fikk min i går.
Du har fått andre ballock koblinger enn meg.
Liten unboxing video
Ball lock koblinger ble ikke bestilt sammen med tanken, jeg hadde fra før.
Ble litt overrasket over at de hadde sendt med håndtakene for å feste øverst, tror ikke jeg kommer til å bruke dem.
Passer med både gass og ølkobling på demHva mener du med unisex?
Var ment som svar til 1Morten sitt innlegg.Hva mener du med unisex?
Var ment som svar til 1Morten sitt innlegg.
For min del var vurderingen slik:Jeg skjønner at det er noe jeg ikke skjønner, men hvorfor allrounder i stedet for snubnose?