Strømmen har denne nå til under 900. Pinlig prising av BryggSelv.Hehei!
Fermentasaurus Snub Nose starter kit - BryggSelv
Men 1499, da!?
Koster jo 1399,- for Fermzilla 27 liter.
Does not compute....
Problemet litt strømmenhjemmebrygg er at de tar over 200 kroner i frakt og opererer heller ikke med gratis frakt over 1000/1300/1500 kroner slik som andre..Strømmen har denne nå til under 900. Pinlig prising av BryggSelv.
Fermzilla sin versjon ser kanskje enda mer spennende ut. Håper den blir tatt inn.
Strømmen har denne nå til under 900. Pinlig prising av BryggSelv.
Fermzilla sin versjon ser kanskje enda mer spennende ut. Håper den blir tatt inn.
Enig med Jo-Helge her. Det er viktig å beholde de nære butikkene, så jeg kjøper gjerne malt til noen kroner mer lokalt enn å få det tilsendt. Jeg er heldig som har BS i Larvik, så jeg støtter gjerne Dessuten liker jeg å gå i butikken og snakke med folka, og det er lettere om noe/ting skulle gå galt/være feil med. Face-2-face er aldri en ulempe
Jeg kjøper ikke helt den der i dette tilfellet. Har ingen problemer med å aksepter at de er 10 - 15 % over, men det er altså ikke tilfellet her, og som du ser av diskusjonen o er lanserte se prisen langt over hva som var forventet ut fra sammenlikninger av andre produkter i inn- og utland.Er vel slik at BS prisene er høyere en ein del andre men dei klarer å tene penger. Noke som ein ser mange andre ikkje klarer. [emoji33][emoji33][emoji24]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kjøper ikke helt den der i dette tilfellet. Har ingen problemer med å aksepter at de er 10 - 15 % over, men det er altså ikke tilfellet her, og som du ser av diskusjonen o er lanserte se prisen langt over hva som var forventet ut fra sammenlikninger av andre produkter i inn- og utland.
Fermzilla sin versjon ser kanskje enda mer spennende ut.
Brewshop.no har sagt at det er muligheter for å føre denne.Enig, All rounder er 5 liter mindre og det passer meg bedre.
Og jeg regner med den er mye lavere (finner ikke data på størrelse) da den ikke er konisk nederst. Går nok lett inn i et lite kjøleskap.
Blir en storselger hvis prisen er fornuftig.