Fermentasaurus snub-nose / FermZilla All Rounder

Nei, det var drøyt, de legger på en stor fortjeneste.
Hadde tenkt å kjøpe to hvis prisen var ok, men tror jeg dropper det.
 
Blir noe dyrere, men ville heller kjøpt en fullverdig zilla til den prisen, eller to fat (som blir en del dyrere dog, men da har man det, double duty, og fermzilla ubåter til 79kr på ali).

Eller rett og slett en vanlig gjæringsbøtte hvis man har fat fra før. Skivebom på prisen. Litt som forventet egentlig.
 
For en latterlig pris, ser ikke bryggselv dette selv? Hadde den landet som nevt i tråden på ca 500 hadde jeg vurdert den som erstatting for corneliusfat. Er det forresten noen som har formening om hvor mye O2 som trenger igjennom plast vs gummipakningen i lokket på et fat?
 
Strømmen har denne nå til under 900. Pinlig prising av BryggSelv.

Fermzilla sin versjon ser kanskje enda mer spennende ut. Håper den blir tatt inn.
Problemet litt strømmenhjemmebrygg er at de tar over 200 kroner i frakt og opererer heller ikke med gratis frakt over 1000/1300/1500 kroner slik som andre..
 
Strømmen har denne nå til under 900. Pinlig prising av BryggSelv.

Fermzilla sin versjon ser kanskje enda mer spennende ut. Håper den blir tatt inn.

Er vel slik at BS prisene er høyere en ein del andre men dei klarer å tene penger. Noke som ein ser mange andre ikkje klarer. [emoji33][emoji33][emoji24]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Enig med Jo-Helge her. Det er viktig å beholde de nære butikkene, så jeg kjøper gjerne malt til noen kroner mer lokalt enn å få det tilsendt. Jeg er heldig som har BS i Larvik, så jeg støtter gjerne :) Dessuten liker jeg å gå i butikken og snakke med folka, og det er lettere om noe/ting skulle gå galt/være feil med. Face-2-face er aldri en ulempe :)
 
Enig med Jo-Helge her. Det er viktig å beholde de nære butikkene, så jeg kjøper gjerne malt til noen kroner mer lokalt enn å få det tilsendt. Jeg er heldig som har BS i Larvik, så jeg støtter gjerne :) Dessuten liker jeg å gå i butikken og snakke med folka, og det er lettere om noe/ting skulle gå galt/være feil med. Face-2-face er aldri en ulempe :)

Oss har ingen butikk i nærheten ( ørsta jadå ) Har brukt BS heilt sida me starta.
Var ned på Hasle å kjøpte vårt første oppsett for 9 år siden. Har til nå kjøpt ca 90 prosent av det vi har og har brukt frå BS.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Er vel slik at BS prisene er høyere en ein del andre men dei klarer å tene penger. Noke som ein ser mange andre ikkje klarer. [emoji33][emoji33][emoji24]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kjøper ikke helt den der i dette tilfellet. Har ingen problemer med å aksepter at de er 10 - 15 % over, men det er altså ikke tilfellet her, og som du ser av diskusjonen o er lanserte se prisen langt over hva som var forventet ut fra sammenlikninger av andre produkter i inn- og utland.
 
Jeg kjøper ikke helt den der i dette tilfellet. Har ingen problemer med å aksepter at de er 10 - 15 % over, men det er altså ikke tilfellet her, og som du ser av diskusjonen o er lanserte se prisen langt over hva som var forventet ut fra sammenlikninger av andre produkter i inn- og utland.

Er vel berre å kjøpe ein plass der prisen er lavere då?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fermzilla sin versjon ser kanskje enda mer spennende ut.

Enig, All rounder er 5 liter mindre og det passer meg bedre.
Og jeg regner med den er mye lavere (finner ikke data på størrelse) da den ikke er konisk nederst. Går nok lett inn i et lite kjøleskap.
Blir en storselger hvis prisen er fornuftig.
 
Enig, All rounder er 5 liter mindre og det passer meg bedre.
Og jeg regner med den er mye lavere (finner ikke data på størrelse) da den ikke er konisk nederst. Går nok lett inn i et lite kjøleskap.
Blir en storselger hvis prisen er fornuftig.
Brewshop.no har sagt at det er muligheter for å føre denne.
 
Strømmen har hatt den prisen en stund nå (eller lavere). Rart ikke BS følger etter. Er jo samme pris som en FermZilla 27 l. (Som jeg kjøpte, men som var 1,5 cm for stor for kjøleskapet - begge veier). Med FermZilla følger jo ogås 1 år med BrewFather.
 
Brewshop sier all-rounderen kommer i februar. Pris er antatt lik snub-en. Snub-en ligger nå til 1200 for 35 l ink .trykksett.
Fermentasaurus Snub Nose Starter Kit - 35L

Bryggselv ligger for øvrig enda på 1500,-.... Når BrewShop har denne såpass mye lavere, så er jeg enda mer skeptisk til utsagnet fra Jo Helge.
 
Tilbake
Topp