Fermentasaurus snub-nose / FermZilla All Rounder

Aiai, en strek i regninga der, var sikker på at den skulle passe i det lille kjøleskapet, men selv i low-rider-stilling går det ikke.

PSX_20200212_182653.jpg
 
Sist redigert:
Kompressoren lar han ikke sette det særlig lavere slik det står nå, men den kan nok stå vesentlig lengre ut, spesielt hvis innsiden av døren tilpasses.
 
Du fikk den jo inn, da? Gjærlåsen kan vel bare erstattes med en blowoff?

Mulig det kan gå ja, helst med en 90 grader bend ut fra toppa med hull i.

Men det blir litt tungvint å ta ut en prøve fra tanken, da må den taes ut av kjøleskapet og toppa med hull må byttes ut med en ball lock kobling for Co2. Blir nok ikke noe en gjør så ofte. Men som regel er det nok med 1-2 ganger i et gjæringsforløp, så det får gå.

Trodde ikke den var høyere enn en gjæringsbøtte, men det er den.
 
Fikk min i går.
Du har fått andre ballock koblinger enn meg.
Liten unboxing video

Ball lock koblinger ble ikke bestilt sammen med tanken, jeg hadde fra før.
Ble litt overrasket over at de hadde sendt med håndtakene for å feste øverst, tror ikke jeg kommer til å bruke dem.
 
Har du målt om du får plass hvis du flytter den lengre ut? Ser jo ut som den står ganske langt inn, du får en del plass når du skjærer ut innsiden (plastdekselet først og fremst) av døra, også en del isolasjon du kan grave ut der.
 
Ball lock koblinger ble ikke bestilt sammen med tanken, jeg hadde fra før.
Ble litt overrasket over at de hadde sendt med håndtakene for å feste øverst, tror ikke jeg kommer til å bruke dem.

De koblingene som kommer fra kegland er «unisex» eBay typen jeg har er ikke det.

likte håndtaket, så godt mulig jeg bestiller til Fermzilla 27L og.
 
Jeg skjønner at det er noe jeg ikke skjønner, men hvorfor allrounder i stedet for snubnose?
 
Jeg skjønner at det er noe jeg ikke skjønner, men hvorfor allrounder i stedet for snubnose?
For min del var vurderingen slik:
Bygger mindre i høyden og får dermed plass i mindre skap samtidig som man har stort sett de samme egenskapene som snubnose. Og den er noe billigere.
 
Tilbake
Topp