Ferminator Connect

Terje Emil Grøstad

Norbrygg-medlem
Hei, sliter med feilkoder E5 på Ferminator Connect. Øl temperaturføler står på -10 grader og får ikke justert den så da kommer E5 som er kosen på for kaldt. Noen som har noen tips på hvordan denne kan overstyres og stilles på aktuell temperatur?
 
Sliter med å forstå problemet. Sånn jeg leser innlegget ditt så får du feilkoden på temperaturføleren til øl. Viser den feil? Hva sier temperaturføleren til selve ferminatoren?

Jeg har ikke en selv, men hvis noen av følerene viser feil temperatur kan du kalibrere begge.
Screenshot_20230212_220708_com.google.android.apps.docs.jpg
 
Hei, inne i boksen viser føleren riktig (faktisk temperatur) føleren til ølet står på konstant -10 grader i romtemperatur. Jeg bruker gravitator i ølet og har kontroll på dette men får ikke startet varmen i Ferminator da øl sensor viser -10
 
Hei, inne i boksen viser føleren riktig (faktisk temperatur) føleren til ølet står på konstant -10 grader i romtemperatur. Jeg bruker gravitator i ølet og har kontroll på dette men får ikke startet varmen i Ferminator da øl sensor viser -10
Skjønner, med mindre en kalibrering fungerer så er det vel mest sannsynlig feil på sensoren til øl. Nå vet jeg ikke om de som lager produktet har vært smarte nok til å gjøre sensorene lett utskiftelig og som tilbehør, men jeg ville kontaktet butikken den er handlet hos med mindre du får løst problemet med en kalibrering.

Finnes det noen måter å resette den på? Nyeste oppdatering osv regner jeg med du har sjekket?
 
Tilbake
Topp