Fermzilla pris i Norge lansert

Festlig hvordan de får frem "FermZilla - 30L - All Rounder - Pressure Rated Keg/Fermenter - Better than the Snub Nose!" når man kopierer URL til Forum (og sikker andre plasser) - uten at det faktisk såtr i teksten :). Er en liten krig der, ja!

Snub-nose-en er 35 l: Fermentasaurus Snub Nose starter kit - BryggSelv

Synes den er for dyr, da 27 l FermZilla er mitt alternativ. Men en rimelig Fermzilla 30l snub er spennende.

Er ellers en snub-nose tråd her: Fermentasaurus snub-nose
 
Hvordan stiller folk seg til å servere fra fermzilla/fermentasaurus? Tenker da erstatning for cornelius fat. Slipper plastikken inn for mye oksygen?
Kan jo fort gå 3-4 mnd før den blir tømt hvis den skal stå i keezeren.
 
Hvordan stiller folk seg til å servere fra fermzilla/fermentasaurus? Tenker da erstatning for cornelius fat. Slipper plastikken inn for mye oksygen?
Kan jo fort gå 3-4 mnd før den blir tømt hvis den skal stå i keezeren.

Den er laget av PET så diffusjon via plasten skal ikke være noe du skal trenge å bekymre deg for. Du får muligens mer via gjærlåsen.
 
Den der vil jeg ha! Håper den kommer til Norge, og at den ikke prises like idiotisk som snub-nose-en. (Kan jeg skrive snub-nose-en, @Finn Berger ?)
 
Mer bekymret for at man faktisk kommer til å ta den inn....

Hadde kontakt med dem i dag og de vil ta den inn.
De forventer å ha den i løpet av første kvartal 2020.

Den er i salg i Australia nå, prisen er nøyaktig halvparten av en vanlig Fermzilla.
Så da kan vi kanskje håpe på rundt 700 kroner i utsalg her...
 
Smart bruk av zillaen, gjæring under trykk og samtidig flushing av fat :)
Hentet fra en KegLand-gruppe på Facebook.

78531386_10159132480579447_5605912926738186240_o.jpg
 
Tilbake
Topp