Ørnegård skrev:vaskede bjørnunger for 1 krone og 20 øre.
Romfrosk skrev:Vet du om de har andre størrelser?
Er på jakt etter ca 100 halvlitersflasker
Sent using Tapatalk 2
Laegreiden skrev:76 kroner for en kasse med små brune og så får du 45 kroner for å levere kassen med flaske tilbake etter bruk. skittne og full av bunnslam og snus etter helgens fest. En får litt bedre pant om en leverer flaskene tilbake på hansa butikken en på den lokale daglivare butikken.
Det utgjør 31 kroner for 24 nyvasket og fine flasker. Betale 31 kroner for ferdigvaska flasker koster jeg på meg. Vasking er KJEDELIG.
God service på Hansa butikken i Bergen. Eneste åpningstiden som et litt upraktisk.
Greit å ringe å sjekke lagerstatus før en tar turen, eventuelt bestille i forkant.
Jeg har brukt mye ægir flasker men tror jeg går helt over til brune hansaflasker. Lenge leve latskap.
TerjeR skrev:Var innom Hansabutikken i dag og kjøpte litt større flasker (1,25 l) Grei størrelse for å slå over i mugge når eg får besøk av stordrikkarar. Prisen var det i alle fall ikkje noko å seie på, kr 25,- for kasse og 10 flasker. Det er plastflasker og litt slitt, men til den prisen kan eg leve med det. Fikk også med ein pose med korker.
Dei er visst ikkje så populære blandt heimebryggarane, men eg kjøpte ei kasse likevelRutof skrev:TerjeR skrev:Var innom Hansabutikken i dag og kjøpte litt større flasker (1,25 l) Grei størrelse for å slå over i mugge når eg får besøk av stordrikkarar. Prisen var det i alle fall ikkje noko å seie på, kr 25,- for kasse og 10 flasker. Det er plastflasker og litt slitt, men til den prisen kan eg leve med det. Fikk også med ein pose med korker.
Hver gang jeg er innom der så prøver de å dytte på meg slike flasker
TerjeR skrev:Dei er visst ikkje så populære blandt heimebryggarane, men eg kjøpte ei kasse likevelRutof skrev:TerjeR skrev:Var innom Hansabutikken i dag og kjøpte litt større flasker (1,25 l) Grei størrelse for å slå over i mugge når eg får besøk av stordrikkarar. Prisen var det i alle fall ikkje noko å seie på, kr 25,- for kasse og 10 flasker. Det er plastflasker og litt slitt, men til den prisen kan eg leve med det. Fikk også med ein pose med korker.
Hver gang jeg er innom der så prøver de å dytte på meg slike flasker