Det er det ja. Er en grunn til at jeg har fat i bestilling Men for min del er det helt uaktuelt å betale 8 kr pr halvlitersflaske når jeg får disse til 1 kr stykke
Syns flaskene bra butikkene var bedre å ha med å gjøre enn de fra hoteller. Unserbygger enda en gang at folk er mer renslige hjemme enn på hoteller -.-
Jeg synes flaskevasking har en meditativ kvalitet over seg. Med lydbok eller podcast på øret blir det nærmest kvalitetstid, så lenge kone og barn ikke krever oppmerksomheten min.
Syns flaskene bra butikkene var bedre å ha med å gjøre enn de fra hoteller. Unserbygger enda en gang at folk er mer renslige hjemme enn på hoteller -.-
Bruk Kristianiastudentenes haandbryggerlaug Flasch-o-matic metoden,så blir flaskevasken bare en lekvi vasker 16 kasser på ca.2 timer......
For å forenkle studentenes metode litt til så bruk en tom kasse til å presse ned kassen i karet til flaskene er fulle. Bruk den tome kassen når du tar dem opp og snur,slik at vesken kan renne ut. Når vi er ferdig så lagrer vi flaskene oppned i kasser.
På flaske dag gir vi den et spyl starsan med vinomatoren
Det ligger en fin trå her på forumetsøk: Flasch-o-matic
Jeg synes flaskevasking har en meditativ kvalitet over seg. Med lydbok eller podcast på øret blir det nærmest kvalitetstid, så lenge kone og barn ikke krever oppmerksomheten min.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.