Forsøks-RIMS

Det er litt "redneck-engeneering" dette men er foreløpig kun på forskningstadiet.

Kjøpte ei induksjonsplate på Biltema til 450,- Fekk tak i nokre billege men ubrukte pumper på ebay i haust, dei er av merket Iwaki og den største klarer ca 25l/min, og dei mindste er på ca 10l/min.

Med plata på full guffe (2kw) og 10l vann i tanken gjekk temperaturen frå 6º til 70º på 30minutt.

Tanken vidare er å erstatte panna med ein trykkokar (tett panne) med gjennomføringsnipplar i lokket og koble pumpa slik at den presser veska inn i kokaren. Utløpet frå trykkokaren vil vere justerbar i avstand frå botnen av panna og eg kan dermed styre kor mykje veske eg vil ha i kokaren. Hadde ca 1l i panna under forsøket.

Skal forske litt på om det kan gå an på eit vis å slå av og på induksjonsplata med ein SSR og styre denne med ein PID. Då vil eg ha ein komplett "hands-off" RIMS.
 

Vedlegg

  • IMG_1396.JPG
    115 KB · Sett: 328
  • IMG_1392.JPG
    IMG_1392.JPG
    110,6 KB · Sett: 327
  • IMG_1397.JPG
    131,9 KB · Sett: 326
  • IMG_1391.JPG
    IMG_1391.JPG
    60 KB · Sett: 439
Synes dette ser proft ut jeg, bare å fortsette å forske så blir det bra :ilike:. Igloo cooleren er en meske/sparge tank om jeg ikke ta feil og du bruker pumpen til å sirkulere mesken.
En slik Iglooo cooler ønsker jeg meg, tørr jeg å spørre hvor du har kjøpt den? :amen:
 
BjarneHB skrev:
Synes dette ser proft ut jeg, bare å fortsette å forske så blir det bra :ilike:. Igloo cooleren er en meske/sparge tank om jeg ikke ta feil og du bruker pumpen til å sirkulere mesken.
En slik Iglooo cooler ønsker jeg meg, tørr jeg å spørre hvor du har kjøpt den? :amen:

Har ikke du Speidel? Syntes det virker som om du går feil vei  :neinei:

;D
 
Noen av de ølene jeg lager ønsker jeg å kunne brygge i litt større volum. Har fundert litt på om jeg skal bygge et 10 gallon system med en slik igloo cooler  og med gassbrenner til kokekjelen. Da har jeg muligheten til å brygge noen større batcher ute til sommeren.  Sikter inn på å kunne fylle 2 fat per batch. Har også lyst til å lære å gjøre det på den manuelle måten samt sammenligne med speidelen.
 
Igloo'ane er kjøpt her: http://www.homebrewing.org/10-Gallo...sh-Tun-With-False-Bottom-AND-HLT_p_1313.html Kjøpte både mash tun med silbunn og HLT. Oppgraderte til rustfrie kranar istadenfor messing då eg vil prøve å holde meg til kun rustfritt/plast/silikon i heile bryggeriet. Igloo'ane var vel ikkje akkurat billege men syns dei såg veldig høvelege ut. Og så var tanken min og at det passar sikkert ganske bra volummessig til to corneliusar, som eg har planar om å skaffe veldig snart!

Monterte 2kw varmeelement i HLT'en i dag og resultatet ser slik ut:
 

Vedlegg

  • IMG_1410.JPG
    IMG_1410.JPG
    21,7 KB · Sett: 262
  • IMG_1419.JPG
    IMG_1419.JPG
    64,8 KB · Sett: 257
  • IMG_1408.JPG
    118,2 KB · Sett: 250
Dette ser jo veldig bra ut, vil også tro at igloene dine tar mindre plass å stable bort enn firkantete kjølebager. Det er vel frakten som ødelegger mest når du bestiller fra USA, brukte du Jetcarrier? Posten øker jo gebyret sitt kraftig når varens verdi pluss frakt overstiger 1000kr, det slipper du med Jetcarrier.

@Bjarne, det finnes jo 50liter Speidel som er perfekt for to fat  :skitbra:
 
Ja Jetcarrier, er meget god kunde der......... Hadde eigentleg tenkt å synkronisere dei inn med ein del andre varer, men så klaffa det ikkje heilt så kjøleboksane kom for seg sjølv... Menmen med DEN fargen spelar det liten rolle, eg måtte berre ha dei... :)
 
Tilbake
Topp