Dag
Norbrygg-medlem
arve.thue skrev:Om du faktisk velger å svare så er jo det en stor gevinst både for trådstarter og alle andre som måtte ramle inn på samme tråd, og kunnskapen akkumuleres og deles. For at denne delingen av kunnskap skal fungere så ser jeg det som praktisk at andelen "støy" holdes på et minimum. Det er helt greit å ha en betal del og også å linke til den. Men gjør da gjerne dette mens du forsøker å besvare spørsmålene. Eller la helt enkelt være å svare. Det er jo ditt valg.
Men er det ikke det man gjør her, da? Støyer da ikke mere enn at det er til å holde ut? Skjønner ikke hvor mye prinsipielt dillettanteri man skal holde seg med.
arve.thue skrev:At folk velger å flame tar jeg med knusende ro. Jeg er tross alt like berettiget til å ytre mine meninger som dere er.
Jo, for all del, selv om jeg synes det er noe spesielt å kritisere et forum du ikke er medlem av for måten vi andre bruker det på. Som om jeg skulle gå inn i stua di og flytte sofaen din fordi jeg synes den passer bedre under vinduet.