Forumet er oppdatert

Dag Hovland

Norbrygg-medlem
Forumet er nå oppdatert til nyeste versjon av programvaren «XenForo». Dette var en større oppgradering og alt av utseende og tillegg måtte lages på nytt. Som dere ser ser det litt annerledes ut. Hvis du har problemer eller savner noe som funket før, kan du melde fra i denne tråden.
 
Hvor finner jeg lenken til siden med lenker til tråder jeg følger som har fått svar siden sist?
 
"Utestengelse" går over etter noen minutter. Dersom flere fortsatt opplever det, gi beskjed.
 
"Utestengelse" går over etter noen minutter. Dersom flere fortsatt opplever det, gi beskjed.

Det var litt tull&tøys her som gjorde at ting ikke helt virket som det skulle. Skal være bedre nå.

Teknisk forklaring:
XenForo ser på remote-ip for å sperre folk ute, og med nyere Apache-versjon så virket ikke lenger mod_rpaf, og mod_remoteip er det nye, så jeg byttet til den. Da blir remote-ip satt rett og verden synes å være et bedre sted.
 
Er det noen direkterute fra å ha lest en tråd og rett til oversikten over tråder med nye innlegg? Trodde det lille lynet gikk dit, men det går til all nylig aktivitet uavhengig om det er lest eller ikke.

Og forresten, bra jobba med oppgradering! Klapp på skuldra herfra.
 
Vet ikke om det er rett sted (eller for tidlig) å komme med forbedringsforslag, men kan dere vurdere å legge til dark mode funksjonalitet, eventuelt en norbrygg-dark style man kan velge manuelt? Blir lettere blendet av alle de hvite flatene på det oppdaterte forumet :)
 
Er det noen direkterute fra å ha lest en tråd og rett til oversikten over tråder med nye innlegg? Trodde det lille lynet gikk dit, men det går til all nylig aktivitet uavhengig om det er lest eller ikke.

Og forresten, bra jobba med oppgradering! Klapp på skuldra herfra.
Jeg er rystet, er ikke "nye innlegg" hjemknappen din:eek:
 
Det er vanskelig å oppdage at det er markert lenke i teksten. Bare en litt gråere nyanse, og det ser i alle fall ikke jeg.
Mer tungvint å få fram smilies?
 
Tilbake
Topp