Forumet er oppdatert

Er dert mulig å få en annen, tydelig farge på aktive linker?
Det er vanskelig å med seg at de er i teksten med samme/lik skriftfage.
 
Etter oppdatering merker jeg stadig at forumet henger. Det er ingen spesielle sider/tråder, men vilkårlig. Kan fort ta opptil 30-40 sek før en side oppdateres. Får også stadig opp melding om at "siden ikke kunne nås". En kjapp refresh av siden, så er jeg inne igjen.
 
Jeg har et problem med tråden "Hva slags øl har du i hånden nå?" Jeg abonnerer på/følger den, men den dukker ikke opp i oversikter over nye poster, over tråder jeg abonnerer på/følger eller i oversikten over tråder i pratehjørnet. Jeg kan få tak i den om jeg søker etter den, men det er altså vanskeligere å få tak i denne tråden enn tråder jeg ikke følger.

Dette inntraff etter oppdatering av forumet. Jeg har forsøkt å av-abonnere og så abonnere igjen, men det er samme feil etterpå.
 
På den gamle versjonen sto det nederst i hver tråd hvor mange poster som gjenstår å lese på neste side(r). Er det mulig å få tilbake?
 
Jeg har et problem med tråden "Hva slags øl har du i hånden nå?" Jeg abonnerer på/følger den, men den dukker ikke opp i oversikter over nye poster, over tråder jeg abonnerer på/følger eller i oversikten over tråder i pratehjørnet. Jeg kan få tak i den om jeg søker etter den, men det er altså vanskeligere å få tak i denne tråden enn tråder jeg ikke følger.

Dette inntraff etter oppdatering av forumet. Jeg har forsøkt å av-abonnere og så abonnere igjen, men det er samme feil etterpå.
Er det under 'Nye innlegg' du ikke finner den?
Ellers så behøver man ikke abonnere på tråder man har skrevet et innlegg i, de skal dukke opp i 'Nye innlegg'.
 
Er det under 'Nye innlegg' du ikke finner den?
Ellers så behøver man ikke abonnere på tråder man har skrevet et innlegg i, de skal dukke opp i 'Nye innlegg'.
Tråden dukker ikke opp der heller. Det er akkurat som om den tråden ignoreres for meg.
 
Jeg skal prøve å kjøre noen vedlikeholdsrutiner, som skal bygge opp indekser for brukere og tråder, men er usikker på om det vil hjelpe.
Takk. Jeg er systemutvikler selv, og ser at dette kan være et vanskelig problem. Det virker som det er kun jeg som har det, og jeg hadde kanskje ikke oppdaget det hvis det ikke var en tråd med så mye aktivitet. Man forventer jo at den alltid dukker opp på første side av nye postinger. Det hadde kanskje vært enklere om flere enn meg savnet tråder i oversiktene på den måten.
 
Eneste jeg vil nevne noe på går faktisk på logoen. Svart? Traust, trist lite liv i fargen? Hva skjedde med å bruke farger fra f.eks humle eller korn? Litt symbolikk? Og ingen gradienter engang? Ser liksom litt kjedelig ut, for meg iallefall?

Nå er jeg litt nøysom og muligens egen her, men mtp gradienter. Hva med at den hadde sett ut som som fargene du finner i et hefe-glass. Fra lyst i ytterkanter og så innover til amber. Eller evt svart i midten. Går gjennom spekteret med farge på øl man finner.
 
Funker ikke i tapatalk lengere, er det noe som er tenkt løst? Har alle forumene jeg er medlem av samlet der (hadde).
 
Jeg har et problem med tråden "Hva slags øl har du i hånden nå?" Jeg abonnerer på/følger den, men den dukker ikke opp i oversikter over nye poster, over tråder jeg abonnerer på/følger eller i oversikten over tråder i pratehjørnet. Jeg kan få tak i den om jeg søker etter den, men det er altså vanskeligere å få tak i denne tråden enn tråder jeg ikke følger.

Dette inntraff etter oppdatering av forumet. Jeg har forsøkt å av-abonnere og så abonnere igjen, men det er samme feil etterpå.
Fant ut av feilen... Dersom dere lurer kan vi ta det på PM.
 
Dark mode må få annen farge på headere i forumet. Slik det er nå er den lik skriftbakgrunnen
1609154523215.png
 
Forumet er nå oppdatert til nyeste versjon av programvaren «XenForo». Dette var en større oppgradering og alt av utseende og tillegg måtte lages på nytt. Som dere ser ser det litt annerledes ut. Hvis du har problemer eller savner noe som funket før, kan du melde fra i denne tråden.
Jeg får feilmelding når jeg skal gå til forumet. Kommer inn etter hvert ved å gå litt fram og tilbake, men irriterende er det. Ser at noen har fått hjelp i å bytte passord. Det hjalp ikke meg. Er det også her jeg skal melde andre feil, for eksempel med kontoen min? Får sendt nyhetsbrev osv. til annen e-postadresse enn den jeg har registrert på min konto. Får fortsatt til den gamle adressen.
 
Tilbake
Topp