Finn, gidder du lage en egen tråd om dette med postene om deltakelse i forumet? Det blir litt vanskelig å finne postene om konkurransen.
Det var overhodet ikkje meininga å skape misnøye for verken den eine eller andre, og det er eg ganske sikker på at ikkje
@Finn Berger ville heller. Ville berre ha svar på eit spørsmål som handla om jukeølkonkurransen. Når ikkje eg fekk svsr her, og heller ikkje kom igjennom på mail Som sto som kontakt epost på Norbrygg si heimeside, er det vel lov å bli litt forvirra om kor ein skal henvende seg.
Det er dumt at enkelte tolker saklige spørsmål, saklige innspel og mild kritikk dithen at ein er sure og misfornøgde. Eg og fleire har påpeika takksemd for frivillige som steller med konkurranser, administrasjon og andre oppgåver knytta til Norbrygg. Eg betalar årleg min kontingent med glede, og med det påberoper eg meg retten til å meine noko om Norbrygg, heimesider og forum.
Takk nok ein gong til arrangør av jukeølkonkurransen og frivillige. Mine bidrag vert pakka og sendt snarleg og innan fristen. Tre 0,5 flasker av kvar, sirleg pakka og garantert koronafri.
For min del håper eg at forumet består og at vi kan ha saklege, lærerike og sunne diskisjonar utan at ein skal bli stempla som sutrete og vanskeleg.
Lykke til med konkurransen og skål.
Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk