Fra Sunnmøre til NM

Per Arne

Norbrygg-medlem
Hei.
Er det noen sunnmøringer som skal på NM i Oslo 27. april?

Jeg og en kompis skal en tur.
Skal ikke delta i PF i år, bare smake på godt øl.  ;D

Bor på Scandic Edderkoppen fredag til søndag.
Blir vi en gjeng med sunnmøringer?
 
Eg og broderern skal nedover,
Blir ikkje å delta i år kun for å smake og sjå
Fredagen blir det en tur på Amundsen
 
Heisann Sunnmøringer!

Jeg kommer i fra Vestnes, men har emigrert til Sunnmøre, eller rettere sakt Geiranger. Wannabe sunnmøring, om det er noe som heter det    :p
Jeg skal nedover på NM og kunne ha tenkt meg å fått haik med noen om det er mulig. Jeg kan plukkes opp på sjøholt, torsdag eller fredag.
Hadde egentlig tenkt å ta fly, men skal ha med 25liter øl, samt gass etc. Og da blir det fort dyrt på flyet. Og det er vel kanskje ikke lov å ha med gass på fly?

Det vil da bli selfølgelig mulighet for en smak på turen nedover eller på narch etter NM.

Ellers så regner jeg med at jeg å skal en tur på Amundsen, så vi møtest sikkert der? Kjenner godt bryggeren, Tom Alfred, så om dere er interessert får vi sikkert en omvisning i bryggeriet og i kjelleren om han ikke har jobbhelg i sin andre jobb.

-Jakob
 
GeirangerØL skrev:
Jeg skal nedover på NM og kunne ha tenkt meg å fått haik med noen om det er mulig. Jeg kan plukkes opp på sjøholt, torsdag eller fredag.

Beklager, men reiser allerede på mandag. Men det er kanskje andre som skal kjøre nærmere helga.

Vi møtes sikkert i løpet av NM-helga.
God tur

Per Arne
 
Tilbake
Topp