magne1972 skrev:nattbrygging i snøvær :ilike: :ilike: :ilike:
Men ja, pent bryggeri. hvorfor brygger du ute? du har da lokaler du...
det er helt sant.Freddy skrev:Joda, det kunne vært ryddigere. Men den funker, og jeg kommer nok til å rydde opp idet en gang. Men man må prioritere. Man får fylle opp fatene først!
bruker selv 2x16A kurser på bryggeriet. det er nok et minimum såfremt man ikke bruker gass.Freddy skrev:Takk for vise ord!
De to siste uttrykkene skal jeg legge meg på minnet. Men nå er jeg ikke elektriker heller da. Jeg får jo ikke lov til å handle inn duppedingser i elektriske butikker her til lands. Jeg bruker 2 16A-kurser inn og det er på ett flyttbart bord på hjul.
Freddy skrev:For første gang har jeg brygget etter samme oppskrift som jeg har gjort en gang før. Og det må jeg si, det smaker like godt som sist! Forbausende helt likt.
Bjørnar E skrev:Her var det mye snader.Er det mye jobb og kan jeg spøre om hva dete koster :amen:
Bjarte H skrev:Freddy skrev:For første gang har jeg brygget etter samme oppskrift som jeg har gjort en gang før. Og det må jeg si, det smaker like godt som sist! Forbausende helt likt.
Repeatability is king!