Noen som har erfaring med gassbrennere fra Mekk? Denne for eksempel... http://www.mekk.no/Kampanje-og-tilbudsvarer/Fiskeutstyr/Gasskoker%C2%B4-Krabbekoker--9,5Kw.html
Denne brenneren MED regulator selges på mekk til 449,-Riiser skrev:Hvor har du fått tak i denne justerbar regulatoren? Prøvde gassbrenneren jeg skal bruke i går og fikk kun en slapp gul flamme. Mistenker at regulatoren ikke slipper igjennom nok gass. Flammene nådde maks størrelse allerede når jeg hadde åpnet regulatoren på brenneren til ca. 10%. Er det noen andre forslag tas de imot med åpne armer
Amund_J skrev:Denne brenneren MED regulator selges på mekk til 449,-Riiser skrev:Hvor har du fått tak i denne justerbar regulatoren? Prøvde gassbrenneren jeg skal bruke i går og fikk kun en slapp gul flamme. Mistenker at regulatoren ikke slipper igjennom nok gass. Flammene nådde maks størrelse allerede når jeg hadde åpnet regulatoren på brenneren til ca. 10%. Er det noen andre forslag tas de imot med åpne armer
Fritt googleoversatt fra blichmannengineering.com:Eivindrs skrev:Vi har en slikt og uten sammenligningsgrunnlag synes vi den fungerer fint. Har ikke så mye erfaring med gassbrennere. Hvordan kan vi brenne mest effektivt? Er det en farge på flammene som er "riktig"?