Gassbrenner

Ja så det var justering på dem, og søkt litt rundt men finner ingenting om diameter. Skal bruke den på en 75l kjele på 40 cm. Men har planer om å kjøpe 113l fra blichmann og den er 56cm mener jeg..

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Før jeg solgte vår så ble den brukt på 30 gallon Blichmann Boilermaker, så den passer fint. Bør heller ikke være noe problem med din 40 cm kjele.

Okei.. Da er egentlig 30 gallon 2-3 cm for vid! Flott at dette allerede er utprøvd da :)

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Noen som har link til Blichmann brenneren? Northernbrewer sender ikke til norge og morebeer skulle ha 130$ for frakt.. :eek:

Ble 100$ i frakt på blichmann brenneren, orket ikke styre med JetCarrier. Men kan man koble brenneren rett på vanlig propan tank?

Du må medt sannsynlig skifte regulator, til en jumboversjon som passer norske flasker

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hmm, må lete etter det jeg da. Fant ingen med en kjapt søk i går. Fant bare sider der det var utsolgt.

Takk , ga helt opp den siden der jeg. Var så uoversiktlig, men da får jeg krype til korset og bestille en!

Enda et nytt spm. Brukte dere original slangen bra Blichmann eller har dere kjøpt ny?
37df7a2d32eeefef081b84aed2dd35a7.jpg

Tilbake
Topp