Hei, lurer på om noen har prøvd Mangrove Jacks ginger beer?
https://m.bryggselv.no/mangrove-jack-s/103188/ginger-beer-pouch-traditional-series-1-8kg
https://m.bryggselv.no/mangrove-jack-s/103188/ginger-beer-pouch-traditional-series-1-8kg
Ikke prøvd Raspberry Mango, men Peach & Passion ble veldig god etter en måneds tid på fat.Har vurdert å prøve mangroves sin rasberry mango. Damen i huset som spør. Noen som har prøvd denne?
Hvordan ble resultatet? Vurderer å lage en, bør noe tilsettes eller er det innafor?Kan noen oppdatere hvordan denne ble i smak? Har en til gjæring nå. Blir denne bedre om man lar den stå en stund kanskje?
Hvordan ble resultatet? Vurderer å lage en, bør noe tilsettes eller er det innafor?
Hør der, jeg gir det et forsøk ☺ karbonerte du med co2?Hei. Har bare tatt et par glass. Men min ble riktig så bra (tatt i betrakning hva forventninger jeg hadde) Jeg tilsatte alt av søtning. Min har nå statt på fat i 2-3mnd, tenker å kjøre mottrykksfyller å flaske fatet i løpet av kort tid. Ble såpass at dette kan fint settes på borde i juletia som er erstatning til de som ikke liker øl så godt. Det har et cider preg over seg, så merk at det ikke er en «al grain» ingefærøl. Men i min gane er denne nermere en god ingefærøl enn hva en all grain ingefær øl er.
Hei. Har bare tatt et par glass. Men min ble riktig så bra (tatt i betrakning hva forventninger jeg hadde) Jeg tilsatte alt av søtning. Min har nå statt på fat i 2-3mnd, tenker å kjøre mottrykksfyller å flaske fatet i løpet av kort tid. Ble såpass at dette kan fint settes på borde i juletia som er erstatning til de som ikke liker øl så godt. Det har et cider preg over seg, så merk at det ikke er en «al grain» ingefærøl. Men i min gane er denne nermere en god ingefærøl enn hva en all grain ingefær øl er.
Ville bare oppdatere denne:Har vurdert å prøve mangroves sin rasberry mango. Damen i huset som spør. Noen som har prøvd denne?
En runde?Driver å lager en runde nå for første gang.. så 4 uker på flaske gjør ikke susen? noen erfaringer? nybegynner å har masse å lære.